Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان یوونتوس از تصمیم جدایی سرمربی تیم حمایت کرد. آفتاب‌‌نیوز : جورجو کیلینی، مدافع و کاپیتان یوونتوس در مصاحبه با نشریه توتو اسپورت درباره جدایی آلگری از این تیم گفت: به نظرم آلگری در بهترین زمان ممکن از تیم رفت. چون برای او بسیار سخت است که دستاوردهای گذشته اش با تیم را تکرار کند.
وی درباره سرمربی جدید بیانکونری گفت: من هم درباره سرمربی جدید از شما بیشتر نمی دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را می دانم که مسئولان باشگاه بهترین جانشین برای آلگری را انتخاب می کنند و منتظر رسیدن یک سرمربی بزرگ هستیم.
مدافع یوونتوس درباره حضور کونته، سرمربی سابقش در اینتر گفت: از حضور او در اینتر ناراحتم اما این زندگی است. من به انتخابش انتقاد نمی کنم چون ارتباط خوبی با او دارم. اگر او به اینتر برود امیدوارم هیچ جامی را فتح نکند. او با چلسی قهرمان انگلیس شد اما با اینتر نمی تواند.
فارس 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آلگري كنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس

بیانکونری، فتح‌ اسکودتو را به رقیب دیرینه‌اش تبریک گفت

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

در پی این اتفاق، باشگاه یوونتوس با انتشار پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی X، قهرمانی اینتر را به اعضای این تیم تبریک گفت. یوونتوس رقیب دیرینه اینتر در فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید و کری‌خوانی سنگینی بین هواداران دو تیم وجود دارد. حساسیت تقابل‌های دو به تیم به حدی است که جدال آن‌ها به دربی ایتالیا شهرت پیدا کرده‌است.

به اینتر بابت فتح اسکودتو تبریک می‌گوییم

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ