Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از البرز، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس گفت: امروز مجلس باید آمایش جنگی داشته باشد و بازدارندگی از تخلفات، دزدی ها و اشتباهات نیز در مجلس امری ضروری است.

به گفته امام جمعه فردیس قوانین ما در رابطه با احتکار باید اصلاح شود و همچنین قوانین مربوط به تولیدات، واردات، صنعت و قاچاق باید به صورت جدی تر در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی با اشاره به اینکه پنج میلیون دلار لوازم آرایشی به کشور وارد شده است، اضافه کرد: واردات برخی از وارداتی که مشابه داخلی دارند تولیدات کشور را به مخاطره انداخته است.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه بسیاری از وزیران باید استیضاح می شدند اما انجام نشد، ادامه داد: میزان حقوق درآمد وزیر و رئیس جمهور و نمایندگان مشخص نیست چرا که شفافیت وجود ندارد؛ وام های متعددی توسط مجلس و اقوام نمایندگان دریافت می شود که این سوء استفاده زیبنده نیست.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی بیان کرد: گرفتار اشرافی گری در کشور شده ایم و فقر رو به افزایش است؛ جای سوال دارد که مجلس چقدر در راستای کنترل شرایط تلاش کرده است؟

وی گفت: 18 میلیارد دلار پول بی زبان ملت تبدیل به ارز چهار هزار و 200 تومانی شد و به دست عده ای رسید که هیچ تأثیری در شرایط کشور نداشت و این نشان می دهد دولت دقت لازم را در انجام امور ندارد و مجلس را در رأس امور نمی داند.

امام جمعه شهرستان فردیس تأکید کرد: سوء مدیریت دستگاه های اجرایی بیشتر از تحریم ها به ضرر کشور تمام شده است و مجلس نیز آنطور که باید در بروز مشکلات بازدارنده نبوده است.

وی بیان کرد: دو سال است که شورای شهر فردیس مستقل و خدمات مطلوبی به مردم ارائه شده اما مشکلاتی همچون استقلال سازمان های زیرمجموعه شهرداری وجود دارد که رفع آن ها نیازمند کمک نمایندگان مجلس است.

امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به مناسبت سوم خرداد، بیان کرد: جوانان و رزمندگان با سختی ها و دشواری های بسیاری هشت سال دفاع مقدس را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر و امدادهای الهی و غیبی، تصریح کرد: نباید فراموش کرد که پس از گذشت این سال ها کشور با چه پیشرفت هایی همراه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی با اشاره به آغاز شب های قدر گفت: باید از این مناسبت ها برای توبه و استغفار کمک بگیریم و اشتباهاتمان را جبران کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی در ادامه به مشکلات دیگر منطقه اشاره و اظهار کرد: آمریکا توان حمله نظامی را ندارد و ایران نیز هیچ نگرانی در این رابطه نخواهد داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اقتدار و استقامت ملت ایران پیروزی دفاع مقدس را رقم زد، اضافه کرد: در جنگ اقتصادی نیز تنها مردم می توانند با همدلی و استقامت پیروز میدان باشند؛ مقابله با حسادت نیز ضروری است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد.

هادی طحان نظیف در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است»، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده‌ است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» با تاکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جاهایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • زارع‌پور: در سال ۱۴۰۳ رویدادهای فضایی متعددی خواهیم داشت
  • طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود