Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اصغر عباسقلی زاده ظهر امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در کل دنیا ملموس است، افزود: کشورهای زیادی رویکرد خود را منطبق بر اصول جمهوری اسلامی می‌کنند و برای همین آمریکا و دوستانش نمی توانند این قدرت ایران را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همان کشورهایی که زمانی پشتیبان صدام بعثی بودند الان پشتیبان عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن هستند، گفت: آمریکا تا زمانی که مقاومت وجود دارد دست از سر ما بر نمی‌دارد.

عباسقلی‌زاده با بیان اینکه تا مادامی که مقاومت باشد آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: هشت سال دفاع مقدس با رعایت قوانین بشریت توسط ایران انجام گرفت و با اینکه جنگ سال ها طول کشید ولی کمترین تلفات را برای ما به دنبال داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی عنوان کرد: شعار صلح و آتش بس توسط بعثی‌ها نشان از هراس آنها از قدرت ایران بود.

وی با بیان اینکه سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر نماد مقاومت، ایستادگی و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است، ابراز داشت: فتح خرمشهر معجزه الهی بود.

وی گفت: در جنگ تحمیلی به قدری صدام بعثی را تحریک کرده بودند که گمان می‌کرد طی ۱۰ رور ایران را شکست می‌دهد. طولانی‌ترین جنگی که به بشریت تحمیل سده است، همین دفاع مقدس بود که تمام کشورهای استکبار علیه یک کشور مظلوم بودند.

وی افزود: جنگ هشت سال دفاع مقدس با رعایت قوانین بشریت توسط ایران انجام گرفت، از این‌رو با اینکه جنگ هشت سال طول کشید ولی کمترین تلفات را برای ما به دنبال داشت.

کد خبر 4625022

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ولیعهد عربستان تبریز سوم خرداد فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در آیین جشنی که ۲۶ فروردین سال جاری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان ارومیه برگزار شد، حسین غفاری از نویسندگان پیشکسوت عرصه ادبیات دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان چهره هنر انقلاب معرفی شد و از سال‌ها تلاش و کوشش ایشان در این عرصه با اهدای لوح‌های تقدیر و هدایای نقدی از طرف حوزه هنری و سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان تقدیر به عمل آمد.

«حسین غفاری» متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان ارومیه و یکی از نویسندگان پرتلاش و متعهد عرصه ادبیات دفاع مقدس و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشد که تولید و انتشار چندین عنوان کتاب از جمله «مشک و بیدمشک، براده‌های خورشید، جاده‌های سخت، نورنامه، آسمان به گوش، نسل خورشید، آینه‌های اخلاص و مسافر با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

بیش از این نیز واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال ۱۳۹۷ شمسی در قالب ویژه برنامه ادبی «گوروش» از حسین غفاری تجلیل کرده بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • عربستان سعودی همه طرف‌ها را به خویشتن‌داری دعوت کرد
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور