Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر با تشکیل تیم‌های حمایت روانی سحر به ۱۱ هزار و ۵۰۰ سیل زده خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حمید جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع سیلاب در استان و شرایط بحرانی در بسیاری از مناطق، اعضای جوانان ۱۴ استان کشور در قالب تیم‌های سحر به لرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر با تشکیل تیم‌های حمایت روانی سحر توانستند به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات‌رسانی کنند.

 

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: در سیل اخیر با حمایت‌های سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور اعضای جوانان استان‌های اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان، کرمانشاه، مازندران، تهران، قزوین، سمنان، مرکزی، گیلان، قم و لرستان توانستند با اعزام اعضای جوانان نقش تأثیرگذاری در امدادرسانی و حمایت‌های روانی به افراد آسیب‌دیده از سیل داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده لرستان بیش از چهار هزار نفر روز از اعضای جوانان در قالب تیم‌های حمایت روانی سحر به‌صورت داوطلبانه مشارکت داشتند و خدمات گوناگونی شامل مشاوره و روانشناسی به خانواده‌های سیل‌زده، اجرای طرح‌های اجتماع‌محور، برگزاری مسابقات فرهنگی بین کودکان، نوجوانان و جوانان مناطق مختلف، اجرای نمایش‌های عروسکی مفرح و شاد، اجرای سرودهای کودکانه و امیدبخش، پاک‌سازی و گل روبی منازل، معابر، مدارس و .... را به سیل‌زدگان ارائه دهند.

 

جمشیدی گفت: با هماهنگی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور و حمایت بانک آینده ۲۰ هزار بسته آموزشی و کیف کمک‌های اولیه نیز بین دانش آموزان و خانواده‌های مناطق سیل‌زده استان توزیع شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد