Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@03:42:12 GMT

مجلس قوانینی برای بهبود وضع اقتصاد وضع کند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۵۳۱۳

مجلس قوانینی برای بهبود وضع اقتصاد وضع کند

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر انروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به قدرت نظامی و دفاعی اظهار کرد: دشمن به خوبی به قدرت کشورمان پی برده است. هرچند به فرموده رهبری دشمن در آرایش جنگی قرار دارد و ما نیز باید در مقابل آنها هشیار باشد.
وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اراده است، افزود: در جنگ اراده کسانی موفق و پیروز خواهند شد که اراده قوی و محکم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز باید از دشمن غافل نشویم و همه ابعاد تلاش دشمن را ارزیابی و در مورد آن دقت کنیم. باید از کشور یک صدا شنیده و همه باید وحدت و اتحاد داشته باشیم تا دشمن به هدف خود نرسد، همانطور که در ۴۰ سال گذشته نرسیده است.
امام جمعه زنجان به دستگیری از نیازمندان در شرایط اقتصادی امروز تاکید کرد و گفت: طبقه متوسط و ضعیف جامعه امروز در شرایط خوبی نیستند، در حالی که متاسفانه عده‌ای زالووار فقط به فکر خود هستند.
آیت‌‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن شب‌های با عظمت قدر، گفت: باید به درستی از خیرات و برکات شب‌های قدر بهره‌مند شویم.
امام جمعه زنجان به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سال ۶۱ در عملیات فتح‌المبین ۲، گشایش‌هایی ایجاد و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از خاک کشورمان آزاد شد.
وی با بیان اینکه هنوز هم بسیاری از کارشناسان نظامی در مورد عملیات بیت‌المقدس برای آزادی‌سازی خرمشهر در حیرت هستند، گفت: هنوز هم ابعاد مختلف شامل نحوه برنامه‌ریزی و اجرای عملیات آزادسازی خرمشهر موجب شگفتی کارشناسان جنگی است.
خطیب نماز جمعه زنجان به روز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در قانون اساسی، ایران اسلامی سه قوه دارد و انتظار داریم، مجلس در شرایط فعلی اقتصادی و فشار اقتصادی استکبار جهانی در مورد وضعیت اقتصادی و لجام گسیختگی قیمت‌ها و شرایط بد اقتصادی قوانینی وضع کنند که این وضعیت بهبود یابد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان نماز جمعه اقتصادی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد

علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در شرایطی که کشور ۸۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه، رشد نقدینگی ۴۰ درصدی و رشد اقتصادی در حد صفر داشت، مسوولیت را بر عهده گرفت و اکنون شاخص‌های اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف بهبود یافت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش‌های دولت سیزدهم در بهبود شاخص‌های اقتصادی و ثبات در نرخ ارز مطلوب است، اما باید تلاش‌ها با شتاب بیشتر تداوم یابد تا اثرات آن در سفره‌های مردم مشهود شود.

وی اضافه کرد: رشد اقتصادی کشور از نزدیک به صفر به ۶ و ۲ دهم درصد در دولت سیزدهم افزایش یافت که از دیگر مصداق‌های بهبود شاخص اقتصادی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است
  • فعالان بخش خصوصی: با تعطیلی پنچشنبه ها، قطع ارتباط هفتگی ایران با بازارهای جهان ۴روز می شود
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز