Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@06:32:11 GMT

درخشش دختران زنجانی در «لشکر فرشتگان»

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۵۳۲۹

معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه استان زنجان از درخشش دختران زنجانی در «لشکر فرشتگان» خبر داد.به گزارش بلاغ،زهرا چرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار در زنجان اظهار کرد: دانش‌آموزان زنجانی در طرح «لشکر فرشتگان» خوش درخشیدند.

معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه استان با اشاره به اینکه در پنجمین دوره طرح سرگذشت پژوهش «لشکر فرشتگان» دختران زنجانی سه رتبه از چهار مقام برگزیده را از آن خود کردند، افزود: دبیرستان‌های فرزانگان۲، شاهد فاطمیه و مهدیه از زنجان به ترتیب رتبه‌های اول، سوم و چهارم را در بخش سرگذشت‌ پژوهی به خود اختصاص دادند و دبیرستان فجر اسلام از شهرکرد هم دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در بخش یادواره‌های شهری هم بیرجند، زنجان، اراک و رودان(هرمزگان) به ترتیب اول تا چهارم شدند.

چرمی با بیان اینکه پنجمین دوره طرح لشکر فرشتگان پس از مرحله داوری و ارزیابی به کار خود پایان داد، خاطر نشان کرد: از بین مستندات و دفترچه‌های ارسال شده به دفتر مرکزی در زمان مقرر، از آثار 21 استان، در بخش سرگذشت‌پژوهی 251 جلد دفترچه و در بخش یادواره‌های شهری 33 دفترچه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند.

معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه استان زنجان با بیان اینکه طرح لشکر فرشتگان یکی از برنامه‎های محوری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان است، افزود: در این طرح سرگذشت‎‌پژوهی شهدا اجرا می‎شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت فرشتگان کوچک در گچساران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: مراسم جشن عبادت فرشتگان کوچک، در راستای تبیین و نهادینه ساختن فرهنگ انسان‌ساز و مقدس نماز و همچنین نمایان‌سازی جلوه تمام‌نما از مظاهر بارز دینی و معنوی در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد. قیطاسی افزود: با برگزاری جشن تکلیف از امروز دانش آموزان مکلف به انجام وظایف دینی و معنوی هستند و باید پا به پای خانواده و اولیای خود در عمل به فرامین قرآن و ائمه اطهار کوشا باشند. وی با اشاره به وظایف خانواده در قبال فرزندان به سن تکلیف رسیده ادامه داد: خانواده‌ها باید با اشاعه فرهنگ نماز و آشنایی نوجوانان با مساجد آنها را به حضور در محافل معنوی سوق دهند. اجرای سرود و برنامه‌های شاد و متنوع، آشنایی دانش آموزان با احکام و فرائض دینی و برپایی نماز جماعت از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

دیگر خبرها

  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • جشن عبادت فرشتگان کوچک در گچساران
  • ورزشکاران زنجانی ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • علی دایی چاقوی زنجان هدیه گرفت
  • جشن عبادت فرشتگان کوچک در گچساران