Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@10:49:16 GMT

فتنه‌هایی که دامن‌گیر قزوین شده است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۵۴۶۸

فتنه‌هایی که دامن‌گیر قزوین شده است

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی،  امام‌ جمعه قزوین امروز، 3 خردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: شیرینی این خاطره عظیم، فراموش‌شدنی نیست؛ وقتی خرمشهر پیروز شد، بلافاصله امام خمینی(ره) با آن نگاه معنوی و عرفانی برخاسته از لیله‌القدر و ماه رمضان، اعلام کرد: خدا خرمشهر را آزاد کرد، امام راحل قرآنی سخن می‌گفت و این خدا بود که خرمشهر را آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب نماز جمعه قزوین در ادامه با اشاره به ایام شهادت حضرت علی(ع) گفت: یکی از دلایلی که برای شهادت حضرت علی(ع) مطرح می‌کنند این است که به جرم اجرای عدالت به شهادت رسید چون قسط و عدل برای امام مهم بود و با تبعیض و بی‌عدالتی مقابله می‌کرد؛ امام نمی‌خواست گرسنگی گرسنگان و شکم‌سیری ثروتمندان را مشاهده کند و اجازه غارت از بیت‌المال را نمی‌داد.
وی اظهار کرد: کسانی که امروز در حال غارت بیت‌المال هستند بدانند که نام ننگ آن‌ها در کنار نام دشمنان حضرت علی(ع) در تاریخ ثبت خواهد شد؛ ممکن است امروز مردم را فریب دهند و قانون را دور بزنند و به تخلف مشغول باشند و تخلفات خود را قانونی ثبت کنند اما بدانند که نام ننگ آن زمین‌خوار خائن و نام ننگ آن غارتگر بیت‌المال در کنار نام دشمنان ثبت‌شده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: این متخلفان به حدی به حرام‌خوری مشغول هستند که متوجه ننگ کار خود نمی‌شوند و گوش شنوایی هم برای توصیه‌ها و تذکرات ندارند و چشم و گوش و عقلشان ضایع شده است.
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: شمایی که در قزوین در مقام پست و مسئولیت قرار داشتی و به نام دیگران و برای خودت وزر و وبال درست کردی روز قیامت باید پاسخگوی آن‌ها باشی؛ دیگران از دزدی و خیانت تو سوءاستفاده کردند و تو زمینه این خیانت را فراهم کردی و هیچ زمانی نام ننگ تو از استان قزوین پاک نمی‌شود.
آیت‌الله عابدینی ابراز کرد: آن‌ها نمی‌توانند این حرف‌ها را درک کنند اما مردم باید آن‌ها را بشناسند و فریب آن نگاه‌های شیطنت‌آمیز را نخورند.
وی در ادامه گفت: متأسفانه می‌شنویم در استان قزوین کسانی که در فتنه‌های رخ‌داده علیه نظام و امنیت ملی و امنیت کشور و دین حضور داشتند و بازداشت‌شده‌اند، مسئولیت گرفته‌اند؛ چگونه این فرد از فیلتر نهادهای امنیتی رد شده و از بازرسی‌ها عبور کرده است و معلوم نیست کدام خائن این گذرنامه را برای خروج این فرد صادر کرده؛ تا بتواند قانون را دور بزند و پست و جایگاه بگیرد.
آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه باید پاسخگوی این شرایط باشند مگر ما در استان قزوین جوان و نخبه کم داریم که باید یک فرد بازداشت‌شده و فتنه‌گری که تمام همت خود را در زمانی به کار گرفته بود تا در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آرامش مردم را به آتش بکشد، حال در استان ما مسئولیت بگیرد؟! این جزو فتنه‌هایی است که امروز دامن‌گیر استان ما شده است.

انتهای پيام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ايكنا قزوين قرآن فتنه خرمشهر آزادي زمين خواران غارت گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما قزوین؛  سرهنگ تقی خانی گفت: میزان فوتی‌های سوانح ۴۶ درصد نسبت به مدت پارسال کاهش یافته است.
وی افزود: برای اطلاع بیشتر از آمار باید منتظر اعلام پزشکی قانونی بود.
جانشین رئیس پلیس راه، مهمترین علت سوانح در تعطیلات نوروز را خستگی و خواب آلودگی و سرعت و سبقت غیر مجاز بیان کرد.
سرهنگ تقی خانی درباره حادثه رانندگی در روستای نظام آباد در مسیر قدیم قزوین رشت هم گفت: در این سانحه دو خودروی ۴۰۵ و کوئیک با هم برخورد کردند که دو نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرانسه برای تامین امنیت دست به دامن متحدان شد
  • آزادی ۱۷ زندانی در قزوین
  • کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی
  • سوال روز هفدهم مسابقه «زندگی با آیه ها»در قزوین
  • برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در قزوین+ فیلم
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • تعطیلی «من‌وتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • تعطیلی «منوتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳؛ هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم....