Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اینکه شب‏های قدر‬ اوج‌پر گشودن در فضای نیایش و بندگی و نهایت شکوفایی رحمت الهی بر بندگان است، گفت: مردم و به‌ویژه روحانیان، مداحان، هیئت‌های مذهبی و مسئولان باید به این شب ها توجه داشته باشند.

وی بابیان اینکه برنامه‌های ویژه ماه رمضان در ۴۰ مسجد شهر نهاوند و ۱۴۰ مسجد روستایی برگزار می‌شود، گفت: شب قدر تعیین‌کننده مقدرات یک‌ساله انسان‌ها است و از موهبت‌هایی که بر امت پیامبر گرامی اسلام (ص) بخشیده شده محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان در این شب‌ها وظیفه‌دارند علاوه بر سخنرانی در مورد ویژگی و اهمیت شب‌های قدر به بیان سیره و روش زندگی امیر المومنین (ع) بپردازند، گفت: بیان مشکلات اجتماعی و مسائل و آسیب‌های اجتماعی در این شب‌ها به دلیل حضور جوانان در این مراسم از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی قرائت دعای جوشن کبیر و تلاوت برخی سوره‌های قرآن، انجام غسل احیا، خواندن مناجات حضرت علی (ع) و زیارت عاشورا ازجمله برنامه‌های این شب‌ها عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های شب‌های قدر در مصلای بزرگ نهاوند برگزار خواهد شد که امسال به همت صداوسیمای مرکز همدان مراسم احیاء شب نوزدهم رمضان مصادف با ضربت خوردن حضرت علی (ع) از شبکه همدان و شبکه‌های سراسری سیما پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام محبی در پایان از اعزام ۱۸۰ مبلغ و مبلغه به مساجد شهرستان طی ایام ماه رمضان خبر داد و گفت: در این راستا مبلغین برنامه‌هایی چون برگزاری نماز جماعت، قرائت ادعیه مختلف، پاسخ‌گویی به احکام و شبهات دینی، دوره‌های قرآن و محافل انس با این کتاب آسمانی، تفسیر قرآن را انجام می‌دهند.

کد خبر 4625047

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،نخستین جلسه کرسی تلاوت قرآن مسجد کرامت مشهد در سال جدید و بیست‌ویکمین کرسی تلاوت قرآن این مسجد با حضور پیشکسوتان قرآنی در جمع عاشقان قرآن و عترت برگزار می‌شود.

براساس برنامه تلاوت قرآن و همزمان با یکشنبه‌های پایان ماه شمسی، بیست‌ویکمین کرسی تلاوت قرآن کریم مسجد کرامت مشهد، ۲۶ فروردین  ساعت ۲۰ با حضور اساتید و جامعه قرآنی و پیشکسوتان این عرصه همراه با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳