Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@10:24:31 GMT

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در شب‌ قدر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۵۶۷۵

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در شب‌ قدر

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور پایتخت از آمادگی صددرصد پلیس راهور و تمهیدات ترافیکی ویژه شب‌های قدر خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ موسوی‌پور معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش صد درصدی ماموران پلیس راهور پایتخت در شب‌های قدر تا اذان صبح خبر داد.

وی اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ با آماده‌باش کامل نیرو‌های خود سعی در برقراری و حفظ نظم ترافیکی و همچنین سهولت مراجعه‌کنندگان به مساجد، تکایا و اماکن مذهبی در مراسم شب‌های قدر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ موسوی‌پور تصریح کرد: به دلیل مراجعه زیاد شهروندان در این مراسم و کمبود احتمالی جای پارک تمام تلاشمان را در توقف خودروها، به صورت پارک مورب در محل‌های مجاز خواهیم کرد تا خودرو‌های بیشتری بتوانند از برای توقف از فضای به وجود آمده استفاده نمایند.
این مقام راهور پایتخت گفت: تردد خودرو‌های سنگین در شب‌های قدر تا اذان صبح ممنوع است.

وی از تمام شهروندان شرکت‌کننده که با خودروی شخصی به مراسم این شب‌های عزیز می‌روند درخواست کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند و در زمان بازگشت نیز با سرعت مطمئنه حرکت کرده تا خدای نکرده خواب‌آلودگی موجب بروز تصادف و حوادث نشود.

سرهنگ موسوی‌پور پیشاپیش از همکاری همشهریان تهرانی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص توقف در محل‌های مجاز تقدیر کرد و افزود: تا زمان پایان بار ترافیکی و تسهیل تردد پلیس در کنار مردم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ممنوعیت تردد خودرو های سنگین پلیس راهور تمهیدات ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پورگفت: در شب های قدر از ساعت ۲۱ تا پایان ترافیک ماموران پلیس راهور به صورت ویژه معابر منتهی به محل برگزاری مراسم در مساجد، هیئات، امامزاده ها و اماکن مذهبی را تحت پوشش ترافیکی قرار داده تا تردد و عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.

وی به رانندگان توصیه کرد با توجه به تاریکی هوا و تردد اغلب شهروندان با لباس تیره ضمن توجه کافی به جلو با سرعت مناسب حرکت کنند.

رحمتی پور همچنین از رانندگان خواست ضمن همکاری با پلیس راهور از توقف به صورت دوبله و محل‌های پارک ممنوع خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب های قدر
  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • کدام استان‌ها بیشترین میزان فوتی در تصادفات رانندگی را در نوروز ۱۴۰۳ دارند؟
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس