Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- به مناسبت سالروز سوم خرداد و آزادسازي خرمشهر جمعي از مديران و كاركنان اداره كل راه و شهرسازي مازندران به منظور تجليل از مقام شامخ شهداي انقلاب و جنگ تحميلي و تجديد بيعت با آرمانهاي شهيدان والامقام به عطر افشاني مزار شهداء مركز استان پرداختند.

به گزارش خرنگارآريادفترمازندران درساري، سيد حميد حسيني سياهدشتي رئيس اين اداره  ضمن اعلام اين خبر افزود : زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي گلگون كفن انقلاب اسلامي  يك وظيفه ملي  مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي  افزود : برهمه ما واجب است كه در تمامي برنامه ها و مناسبتها همواره به ياد رشادتها و دليرمرديهاي عزيزاني باشيم كه روح و جان خود را براي سربلندي و سرافرازي اين مرزو بوم تقديم كردند.

حسيني خاطر نشان ساخت : از خداي متعال مي خواهيم كه ما را رهرو راستين شهيدان والامقام گرداند و لياقت خدمت صادقانه به خانواده هاي اين عزيزان را نصيب ما فرمايد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عطر افشاني مزار شهداء بمناسبت فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: به مناسبت شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و شهیدان هسته‌ای این اداره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این نمایشگاه را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه این ایثارگران تاریخ برگزار کرده است.

او بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه از سه قسمت برای شهیدان هسته ای، شهیدان عملیات رمضان از جمله شهیدمحمد تفکری بافقی و شهید زاهدی که به وسیله اسرائیل غاصب در سوریه شهید شد، تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه هنرمندان از جمله حقیر استاد خوشنویسی، دیباچی استاد طراحی روی پارچه و عطاران که با هنر بافتنی چهره و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را طراحی کرده است و به ثبت مالکیت معنوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور نیز رسیده است، شرکت دارند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • آیین غبارروبی مزار شهدای زنجان به مناسبت روز ارتش
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت