Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:52:15 GMT

روی توانمندیها مذاکره نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۵۸۹۲

روی توانمندیها مذاکره نمی کنیم

کیش - ایرنا- امام جمعه کیش گفت: توانمندیها از جمله توان دفاع موشکی ضامن امنیت و استقلال جمهوری است و روی آن مذاکره نمی کنیم .

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی سیدین امام جمعه موقت کیش در خطبه های نماز جمعه، توان موشکی کشورمان را سپری دفاعی در مقابل دشمن توصیف و یادآوری کرد: نبود این سپر دفاعی موجب شد که دیوانه ای مانند صدام به خود جرات دهد به ایران اسلام تجاوز و جنگی ناخواسته را به ما تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: توان موشکی ما برای آن است که موشک باران دزفول ها و خرمشهرها دوباره تکرار نشود، لذا با توان موشکی، اقتدار، امنیت و استقلال کشور را حفظ می کنیم و این چیزی نیست که بشود با آن وارد معامله شد.
امام جمعه موقت کیش در ادامه با گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر افزود: فتح خود خرمشهر حماسه ای بزرگ و فراموش نشدنی و یادآور پایمردی، مقابله و دفاع قدرتمندانه مردم از پیر و جوان و مبارزه جوانمردانه و دلیرانه رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس است که زمینه ساز پیروزی و آزاد سازی خرمشهر شد و این روز پرشکوه در ایران اسلامی روز مقاومت نام گرفت.
وی افزود: پیروزی و مقاومت در خرمشهر نماد یک روز بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است و مقاومت های بزرگ اسلامی جهان از آن درس گرفته است.
او با تبریک روز چهارم خرداد به مردم مقاوم دزفول افزود: مردم دزفول از زن ومردم با جانفشانی و ایثارگری در مقابل دشمن ایستادند و این روز را به نام خود در تاریخ دفاع مقدس ثبت کنند.
حجت الاسلام سیدین یادآوری کرد: در دوران دفاع مقدس 176 موشک، 2500 گلوله توپ و 331 راکت هواپیما در دزفول فرود آمد همچنین در این مدت بیش از 19 هزار واحد مسکونی و تجاری دزفول تخریب شد؛ 2610 شهید که 270 شهید از نوزاد تا کودک 7 ساله تشکیل می داند با جنایتی که رژیم بعث در این شهر ایجاد کرد و موشک باران هایی که شکل گرفت به خاک و خون کشیده شدند.
خطیب موقت جمعه کیش با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: همانگونه که ایشان بارها تکرار و تاکید کرده اند بنا نیست جنگی شکل بگیرد و نمی گیرد زیرا ما قرار نیست شروع به جنگ کنیم و دشمن نیز با تمام نادانی می فهمد که ایران امروز، ایرانی نیست که بتوانند با آن وارد جنگ شده و برآن غلبه کند.
حجت الاسلام سیدین تاکید کرد: کشورهایی که در طول سال های اخیر نتوانسته اند در برابر مقاومت های اسلامی منطقه مقاومت کنند، در برابر ایران قدرتمند و سرافراز و مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی و وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی ناتوانند.
وی با تبریک سالروز افتتاح مجلس شورای اسلامی در خرداد ماه سال 1359 افزود: در جنگ اقتصادی که امروز دامنگیر کشور شده، انتظار از نمایندگان مجلس این است که با تصویب قوانین، مانع گرانی افسار گسخته و سودجویی سودگران شوند.
خطیب جمعه موقت کیش با اشاره به آیات و روایت در خصوص کرامت و عزت شب های مبارک قدر خاطر نشان کرد: به فرموده رسول گرامی اسلام« ماه رمضان از بهترین ماه ها و شب ها وروزهای آن بهترین شب ها و روزها و ساعت هاست که در آن خداوند برای نفس کشیدن بندگان خود نیز حسابی ویژه گشوده است.
خطیب جمعه کیش افزود: شب قدر، شب ولایت و شب نزول قرآن و ملائکه است؛ شب عترت و شب اهل بیت؛ شبی که کلید حل تمام مشکلات و شبی است که در آن خداوند به بهانه های مختلف به دنبال بخشیدن بنده های خود و اعطای پاداش به آنهاست.
1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عبادي نماز جمعه كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در دیدار با «ایون خیل پینتو» وزیر امور خارجه ونزوئلا، درباره تحولات ژئوپلتیکی و موازنه قدرت در منطقه و جهان، نقش موثر ایران در این تحولات، ضرورت تقویت تبادلات علمی و فناوری، استفاده از تجارب موفق ایران در این زمینه در شرایط تحریم، جایگاه مهم ادیان ابراهیمی و توحیدی در جهان امروز، ضرورت گفت وگوی ادیان، رسیدگی به مسائل مسلمانان و محبان و پیروان اهل بیت (ع) گفتگو کردند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت و وزیر امور خارجه ونزوئلا در این دیدار با اشاره به موضوع موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی و فناوری پس از انقلاب انقلاب اسلامی، بر اجرایی سازی مفاد تفاهم نامه‌های منعقده، افزایش تبادلات علمی، همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان شرکت‌های دانشگاهی ایرانی، تاکید کردند.

جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
آیت الله رمضانی در این دیدار ضمن تاکید بر عدالت و حق جویی به عنوان جوهره مشترک همه ادیان ابراهیمی، اعم از یهودیت، مسیحیت و اسلام اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

وی جهان امروز را تشنه عدالت و معنویت دانست و گفت: جریان مقاومت فراتر از مرز‌های ایران، در مقیاس منطقه‌ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و دل‌های مردم جهان را علی رغم خواست دولت‌های مستکبر، تسخیر کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در ادامه به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل البیت پرداخت و آن را جوهره همه ادیان ابراهیمی معرفی کرد.

آیت الله رمضانی با تاکید بر نقش محوری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تقویت جبهه حق و ظلم ستیز، حمایت بیشتر از مسلمانان، محبان و پیروان مکتب اهل بیت (ع) ونزوئلایی را از وزیر امور خارجه این کشور، خواستار شد.

 ایران همواره مدافع مظلومان جهان بوده است
وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز در این دیدار، با خیر مقدم به آیت الله رمضانی، تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و گفت: ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.

ایون خیل پینتو همچنین با تبریک پیروزی اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این موفقیت قلب همه عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

در این دیدار «عبدالحسین کلانتری» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • اظهارات جدید رئیسی درباره میز مذاکره و دیپلماسی
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم