Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@14:59:17 GMT

امتحانات مدارس بعد از شب‌های قدر برگزار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۵۹۶۵

به گزارش فارس، امیرعلی نعمت‌الهی قائم‌مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در خصوص برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در روزهای بعد از شب‌های قدر و گلایه برخی خانواده‌ها از تصمیم‌گیری مدارس برای برگزاری امتحان، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه و تصمیمی که وزارت آموزش و پرورش گرفته بود، تمام امتحانات نهایی که در روزهای بعد از شب قدر برگزار می شد، تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:در رابطه  با امتحانات داخلی که نهایی نبودند، تصمیم گیری به استان‌ها موکول شده بود اما به دلیل اینکه دانش آموزان و معلمان بتوانند بهتر از برکات شب‌های قدر استفاده کنند، بر اساس ماده ۱۰۰ آیین‌نامه اجرایی مدارس، امتحانات بعد از شب‌های قدر لغو شد و زمان آن متعاقبا توسط منطق اعلام می شود.

نعمت‌الهی تصریح کرد: بنابراین اعلام می‌ شودهیچ امتحانی را بعد از مدارس کشور نخواهیم داشت و این موضوع ساعتی پیش به استان‌ها ابلاغ شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا در یک قدمی تمدید قرارداد با پرسپولیس/ جلسه نهایی این هفته برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه با اوسمار ویرا جلسه ای را برگزار کرده و از او برای فصل آینده برنامه خواسته اند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان به باشگاه اعلام کرده بود جلسه نهایی بعد از بازی با نفت آبادان برگزار شود و قرار است در هفته جاری نشست نهایی مسئولان پرسپولیس با ویرا برگزار شود.

این طور که پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد بین باشگاه و اوسمار توافقات انجام شده و فقط امضای تمدید قرارداد باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس
  • ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان دشتی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • اوسمار ویرا در یک قدمی تمدید قرارداد با پرسپولیس/ جلسه نهایی این هفته برگزار می‌شود
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق