Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:47:18 GMT

با استعفای مدیرعامل نفت مسجد سلیمان موافقت نشد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۶۰۰۰

با استعفای مدیرعامل نفت مسجد سلیمان موافقت نشد

مشاور یکی از اعضای هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان می گوید طی جلسه‌ای در روز گذشته با استعفای مدیرعامل این تیم موافقت نشد.

 به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر مهران نصیریان دوست مدیرعامل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از برخی از افرادی که در مسجدسلیمان تنها به فکر منافع خودشان هستند از سمت خود استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که ساعتی پیش آرین حاتمی غریبوند مشاور عطا بهادری رئیس هیات مدیره نفت مسجدسلیمان گفت: «در جلسه ای که دیشب برگزار شد؛ کل اعضای هیات مدیره نفت در این تیم ابقا شدند و بخاطر توانمندیها و آرامشی که اقای نصیریان دوست به تیم انتقال داد با استعفای ایشان موافقت نشد و ایشان همچنان مدیر عامل تیم باقی ماند. همچنین محمود فکری اصلی ترین گزینه سرمربی گری تیم نفت است که ظرف روزهای آتی مذاکرات با ایشان نهایی می شود.»


هنوز خود مهران نصیریان دوست نسبت به ابقاء خود واکنش رسمی نشان نداده است و باید ببینیم که سرانجام این ماجرا به کجا ختم خواهد شد.


گفتنی است مسئولان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم در فاصله 5 هفته به پایان لیگ برتر علی رضا مرزبان را از سمت خود بر کنار کردند تا فیروز کریمی را جانشین وی معرفی کنند و او علی رغم اینکه نتوانست تاثیر مثبتی در روند این تیم ایفا کند توانست مانع از افتادن این تیم به لیگ یک شود.


محمد فکری حالا در شرایطی گزینه اول هدایت این تیم درنظر گرفته شده است که او توانست این تیم را در رقابت های فصل گذشته لیگ یک به مقام قهرمانی برساند اما در عین ناباوری همراه با این تیم ادامه نداد. به همین دلیل او از پایگاه مردمی بسیار قوی ای در شهر مسجد سلیمان برخوردار است و به احتمال زیاد سکان هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

 

نفت مسجد سلیمان محمود فکری سرخپوشان پاکدشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان محمود فکری سرخپوشان پاکدشت دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه علنی امروز مجلس، آقای قالیباف هم در پاسخ به تذکر تعدادی از نمایندگان درباره نوسانات بازار ارز  گفت: گزارش نشست‌های ارزی دولت و مجلس در جلسات صحن علنی هفته آینده ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان