Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه آران و بیدگل گفت: فتح خرمشهر حاصل اتحاد و یکدلی رزمندگان اسلام از سپاه و ارتش و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

خبرگزاری شبستان-آران و بیدگل، آیت الله «سید محمد موسوی» در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل به هفتم خرداد سالروز تاسیس نخستین دوره مجلس شورای اسلامی در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: مجلس عصاره فضایل ملت است و اختیارات و جایگاهی والا در نظام اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه جایگاه مجلس در حفظ ارزش های نظام بسیار مهم و حیاتی است گفت: مجلس در راس امور است و انتظار می رود نمایندگان در خانه ملت بیش از این برای رفاه مردم تلاش کند و در این جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت، با تصویب قوانین مانع از تشدید مشکلات اقتصادی و فشار بر مردم شود.

 

آیت الله موسوی افزود: مجلس باید در احقاق حقوق ملت در مسائل داخلی با لوایح مختلف از بروز اختلاس و مشکلات جلوگیری کند و در مسائل خارجی بسیار قاطع باشد و از حقوق ملت در جامعه جهانی دفاع کند.

 

امام جمعه آران و بیدگل به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر حاصل اتحاد و یکدلی رزمندگان اسلام از سپاه و ارتش و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

 

آیت الله موسوی به ایثارگری های رزمندگان آران و بیدگل در این عملیات اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰۰ رزمنده از این شهرستان در عملیات بیت المقدس حضور داشت و بیش از ۳۵ شهید تقدیم انقلاب شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان جشن روزه اولی ها نماز جمعه خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان قرآن خسارت سیل مجلس امام جمعه آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل خطبه نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

این روز‌ها با ورود سامانه بارشی جدید اقصی نقاط کشور حتی مناطق خشک و کویری با بارش شدید باران همراه شدند. بارش‌هایی که منجر به جاری شدن سیلاب، خروش دوباره رودخانه‌ها و آبشار‌های فصلی شد.

خروش دوباره رودخانه فصلی و سیلابی شدن آن در حاشیه جاده قدیم شهرستان آران و بیدگل بر اثر بارش شدید باران از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش درآورد.

منبع: حسن حفیظیان  - اصفهان

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است