Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@21:35:49 GMT

راه‌اندازی روبات مفتی در عربستان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۶۰۸۵

راه‌اندازی روبات مفتی در عربستان

ریاست اداره پژوهش‌های علمی و افتای دولت عربستان اولین مفتی مجازی را در جهان راه‌اندازی کرد.



 صفحه اداره پژوهش‌های علمی و افتای عربستان در توییتی اعلام کرد: این اولین اپلیکیشنی است که از طریق نصب در تلفن‌های همراه می‌تواند فتوای دینی صادر کند.



این اپلیکیشن که تحت نام «اسألنی» (از من بپرس) در اختیار کاربران قرار گرفته، فتوای علمای مختلف سعودی را منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عربستان سعودی مفتی سعودی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری امروز در مراسم رونمایی از سردیس علامه «ملا احمد نودشی» در سخنانی اظهار داشت: مردم عزیز و شریف و مهربان نودشه در تاریخ اورامانات و در زمینه های صنعت، کار، فرهنگ، دانش و دلاوری در حد آگاهی بنده یا رقیب نداشته‌اند و یا کم رقیب بوده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی غیر از خیر، چیزی از بدنۀ اهل نودشه ندیده‌ام و مردم شریف نودشه همواره در خدمت ایران و انقلاب بوده‌اند.
 
این عالم برجسته اهل سنت تصریح کرد: اورامانات مرکز علم و دانش و علما و عرفا بوده است و در زمان گذشته در خارج پاوه، نودشه و دشه حرف اول را زده‌اند؛ دشه ای که امروز کمتر از آن نام برده می‌شود، عالمان آن در سنندج و سلیمانیه و استانبول و علمای نودشه هم در سنندج و سلیمانیه و اورامانات مفتی عصر خود بوده‌اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در طول ۴۵ سال گذشته اگر تمام عملیات‌ها و دفاع‌ها و جنگ‌ها را بررسی کنیم، در همۀ این‌ها سپاه سینه را سپر کرده است
 
ماموستا قادری افزود: سپاه پاسداران در ۲۵ فروردین با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل دنیا را متحیر کرد، از این‌جهت ممنون آنان هستم و تبریک عرض می‌کنم.
 
در ادامه از سردیس علامه ملا احمد نودشی  رونمایی شد.
 
براساس این گزارش علامه ملا احمد نودشه ای اهل این شهر در سالهای 1228 تا 1302 قمری و از تاثیرگذارترین عالمان قرن 13 در کردستان بوده است و به عنوان مفتی شهر سلیمانیه عراق در خدمت دین بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی روبات‌ها به کمک شرکت‌های پست می‌آیند + فیلم
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید