Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات بیت المقدس یکی از بزرگتربن و استراتژیک‌ترین عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس است که طی چند مرحله مختلف و به مدت ۲۵ روز صورت گرفت و منجر به آزاد سازی خرمشهر شد.
رزمندگان استان کهگیلویه و بویر احمددر عملیات آزاد سازی خرمشهر با ادغام در لشکر ۸۸ خراسان و ۴ قرارگاه فتح، نصر، قدس و فجر تحت قرارگاه کربلا فعالیت میکردند؛ که در این عملیات گردان امام هادی (علیه السلام) به فرماندهی سردار شهید جاوید الاثر عبد الله نجفی، گردان امام علی (علیه السلام) و گردان پشتیبان در مرحله سوم عملیات بیت المقدس حضور فعال داشتند که در این عملیات ۴۸ شهید سرافراز به اسلام تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان

سرهنگ "حمید محمدی‌نسب" با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی و حفظ آن برای آیندگان یک وظیفه همگانی است، اظهارداشت: پلیس با سودجویانی که به منابع طبیعی و ملی دست‌درازی کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
وی در ادامه از دریافت خبری در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان لاهیجان و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در بازدید از منطقه مورد نظر مشخص شد، متهم ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است، افزود: در این راستا متهم ۷۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی به رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع اشاره کرد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان تاکید کرد: منابع طبیعی میراثی ارزشمندی بری آیندگان است که وظیفه همه ما حفظ این امانت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • ماجرای تصرف توپخانه عراق بدون تلفات به روایت یک شاهد عینی
  • ۹۹ درصد سد کوثر پر شد/ آغاز عملیات رهاسازی آب
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز