Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:19:12 GMT

واکنش مقامات انگلیس به استعفای «ترزا می»

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۶۱۱۶

واکنش مقامات انگلیس به استعفای «ترزا می»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، بوریس جانسون وزیر خارجه پیشین انگلیس در کابینه ترزا می ضمن تمجید از سخنرانی امروز وی خواستار اجرای برگیزت شد.

به گزارش رویترز، وزیر خارجه پیشین انگلیس در این باره گفت: اگر نتوانیم به توافق مطلوبی برای خروج لندن از اتحادیه اروپا برسیم، باید خود را برای برگزیت بدون توافق آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آرلن فوستر» رهبر حزب اتحادگرای دموکراتیک در ایرلند شمالی با اشاره به رویکردهای متفاوتی که او و ترزا می دنبال می کردند، به وی ادای احترام کرد.

«صادق خان» شهردار لندن نیز در واکنش به استعفای ترزا می خواستار لغو درخواست ارائه شده به اتحادیه اروپا برای خروج لندن از این اتحادیه شد.

«مایکل گوو» وزیر محیط زیست انگلیس که از او به عنوان یکی از گزینه های رهبری حزب محافظه کار هم یاد می شود به ترزا می ادای احترام کرد.

«آندرئا لدسم» یکی از اعضای بانفوذ کابینه انگلیس که چند روز پیش از سمت خود کناره گیری کرد از «تعهد» و «وظیفه شناسی» نخست وزیر کشورش قدردانی کرد.

جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس یکی دیگر از گزینه های احتمالی برای جانشینی ترزا می در مقام رهبری حرب محافظه کار است. او نیز در واکنش به استعفای ترزا می از «شجاعت» و «اراده» نخست وزیر مستعفی کشورش قدردانی کرد.

گفتن است، ترزا می تا زمان انتخاب جانشین خود در مقام رهبری حزب محافظه کار و نخست وزیری انگلستان باقی خواهد ماند.

کد خبر 4625077

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس ترزا می برگزیت بوریس جانسون صادق خان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند!

وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل، در واکنش به گزارش رسانه‌های غربی درباره آنچه پاسخ اسرائیل به عملیات ایران خوانده شده، گفت: «مسخره است».

به گزارش فرهیختگان، رسانه‌های غربی بامداد امروز بعد از انتشار گزارش‌هایی کذب درباره شنیده شدن صدای چند انفجار در شهر اصفهان مدعی پاسخ رژیم جعلی اسرائیل به عملیات «وعده صادق» شدند. در این بین ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در واکنش به گزارش رسانه‌های غربی درباره آنچه پاسخ اسرائیل به عملیات ایران خوانده شده، گفت: «مسخره است».

در ادامه میکی لِوی، رئیس سابق و عضو فعلی پارلمان رژیم صهیونیستی در کنست هم در واکنش به بن‌گویر در شبکه ایکس نوشت: «تبریک می‌گویم، شما توانستید تمام دوران تصدی خود را به عنوان وزیر شکست ملی و عضویت در کابینه در یک کلمه توصیف کنید.»

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • واکنش مقامات اروپایی به حادثه امروز اصفهان
  • مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند!
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس