Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم قطعی مردم ایران ایستادگی در برابر توطئه های دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایران اسلامی خطبه های نماز جمعه سید احمد علم الهدی قرآن مردم ایران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «ایلی کوهن»‌های داخلی نباید غافل باشیم

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی از مسئولین خواست تا برای مقابله با اسرائیل با هوشیاری تصمیم بگیریند.

این روزنامه نوشت: درست است که ما از امکانات و تجهیزات نظامی اعم از تهاجمی و دفاعی در سطح بالا برخورداریم، ولی اصلی‌ترین شرط برای پیروزی در نبرد، استفاده صحیح و مدبرانه از امکانات است.

علاوه بر این، بکارگیری بجا و بموقع آنچه در اختیار است، رمز موفقیت است و نقطه مقابل اینست که امکانات و تجهیزات با برنامه‌ریزی و طراحی دشمن بکار گرفته شوند.

همه می‌دانند که اکنون دشمن برای کشاندن ما به جنگ برنامه‌ریزی کرده و برای ما نقشه دارد. ما باید با هوشیاری تصمیم بگیریم و در این تصمیم‌گیری از عجله کردن و بی‌گدار به آب زدن بپرهیزیم.

بهترین اقدام در حال حاضر تلاش همه‌جانبه برای مسدود کردن منافذی است که دشمن از آن‌ها برای ارتکاب جنایات علیه نیرو‌های ما استفاده می‌کند. در این زمینه، مطالب زیادی گفته و نوشته شده که عصاره آن‌ها و البته قابل توجه‌ترین‌ها احتمال همکاری عناصری در داخل سوریه اعم از افراد محلی و یا عوامل روسیه که امکانات زیادی در زمینه‌های اطلاعاتی، امنیتی و پدافندی را در زمین و آسمان سوریه در اختیار دارند با صهیونیست‌هاست.

درباره سوریه لزومی ندارد احتمال همکاری با رژیم صهیونیستی بر دولتمردان متمرکز شود. چه بسا افراد نفوذی دوچهره‌ای که مانند «ایلی کوهن» جاسوس کارکشته صهیونیست‌ها در دهه ۱۳۴۰ با ظاهری بشدت دلسوز، ولی باطنی همراه با دشمن ما داشته باشند. سوریه کشوری است که زمینه‌های نفوذ سازمان‌های جاسوسی بین‌المللی به ویژه صهیونیستی را از گذشته داشته و اکنون نیز دارد. جنگ‌های داخلی سوریه در یک دهه گذشته این زمینه را بیشتر کرده و به همین دلیل ما باید با عناصر محلی سوریه بسیار محتاطانه تعامل داشته باشیم کمااینکه از «ایلی کوهن»‌های داخل کشور خودمان هم نباید غافل باشیم.

در مورد روسیه که آسمان سوریه را در اختیار دارد، با پیشرفته‌ترین تجهیزات پدافندی قدرت رهگیری تمام پرنده‌ها را دارد و در زمین نیز از نیرو‌ها و امکانات نظامی تهاجمی و تدافعی کارآمدی برخوردار است، نمی‌توان این سؤال را نادیده گرفت که چرا هرگز از اینهمه امکانات خود برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی علیه نیرو‌های ایرانی استفاده نکرده است؟

علاوه بر قربانیان زیادی که در اثر بمباران‌های هواپیما‌های رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف سوریه در سال‌های اخیر داده‌ایم، در همین ۶ ماه بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» نیرو‌های مهمی از زبده‌ترین‌ها به شهادت رسیدند که نمی‌توان جای خالی آن‌ها را پر کرد. به همین دلیل، اولویت با مسدود کردن منافذی است که دشمن با استفاده از آن‌ها این نیرو‌ها را از ما می‌گیرد. اگر بخواهیم با خود صادق باشیم باید بپذیریم انتقام واقعی اینست.

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد
  • وعده صادق؛ یک سیلی برای تنبیه 
  • ایستادگی ایران با قدرت ایمان در برابر استکبار جهانی
  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • جدایی خمز از تراکتور قطعی شد
  • وعدۀ صادقِ نصرت و پیروزی
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • از «ایلی کوهن»‌های داخلی نباید غافل باشیم
  • ایران در برابر تجاوز و قلدری هیچ قدرتی ساکت نمی‌نشیند