Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آزادشهر ، بمناسبت 3خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان آزادشهر و عموم مردم ولایتمدار در گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا بخصوص شهدای والامقام عملیات بیت المقدس گفت: فتح خرمشهر یکی از الطاف الهی بود که نصیب ملت بزرگوار ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نامگذاری امروز به روز مقاومت گفت: تجربه در تاریخ متراکم است که با مقاومت پیروزی بدست می‌آید و نه با سستی و ترس.

علیخانی افزود: امروز به برکت خون شهدای عزیز، ایران اسلامی از عزت و اقتدار کافی برخوردار است.

در پایان شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی گفت: یکی از برنامه جهاد کشاورزی این شهرستان اجرای طرح ملی زراعت چوب می‌باشد.

مهدی هزاریان افزود: تاکنون  بیش از  ۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان  به زیر کاشت زراعت چوب رفته است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بنیاد برکت در حال اجرا می‌باشد و این بنیاد تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان لالی اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی بیان کرد:  استفاده و احیای زمین‌های غیرقابل زراعت و شیب دار از مزایای مزرعه چوب می‌باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم