Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در اینستاگرام خود نوشت: امروز سوم خرداد روز آزادی خرمشهر است. سال ۱۳۶۱ در چنین روزی جانشین پخش اخبار صدا و سیما بودم، خبر آزادی تدریجی خرمشهر را دریافت کردیم. خبر بسیار مهمی برای مردم بود. تلاش ما برای اعلام خبر تا ساعت ۱۴ به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهان عملیات نظر داشتند تا تثبیت کامل موقعیت، اعلام خبر صلاح نیست.

اعلام خبر به ساعت ۱۵ به بعد موکول شد. به اتفاق همکاران برای صرف ناهار در غذاخوری نزدیک جام جم ساعتی به فضای شهر وارد شدیم. شهر تهران گویا روح نداشت، ما اخبار مهمی داشتیم که آنها نداشتند، لذا به خوبی تفاوت روحی بین ما و مردم کاملاً محسوس بود.

افسردگی ناشی از تبلیغات و جنگ روانی دشمنان در آنها احساس می‌شد. به سازمان برگشتیم و بعد از کشمکش گویندگان وقت رادیو و خبر در اینکه کدام شأن این خبر مسرت بخش را اعلام کنند و توافق بر اینکه هر دو با هم اعلام کنند، خبر آزادی خرمشهر را اعلام کردیم.

ساعتی بعد برای شرکت در جلسه‌ای مجدداً به سطح شهر تهران رفتم. جشن و سرور و شادی مردم وصف ناپذیر بود، روحیه‌ها عالی و در عرض سه ساعت کل جامعه یکپارچه، متحول شده بود.

شاید امروز نیز در همان مقطع سه ساعته باشیم، تمام تلاش‌های دولت آمریکا در جنگ اقتصادی که عمدتاً اقشار متوسط به پایین جامعه ما را تحت فشار اقتصادی قرار داده است در عمل نتوانسته آنها را به اهداف رسماً اعلام شده آنها برساند.

آیا اخبار پیغام‌های متعدد آنها برای مذاکره در کنار تهدیدهایشان خبر از نتایج مقاومت مردم می‌دهد؟ اطمینان دارم این بار نیز ملت بزرگ ایران سربلند خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد بانک مرکزی همتی آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب در انتظار ۲ منطقه در خرمشهر

آب شرب مناطق کوی مولوی و میدان مقبل در خرمشهر از ساعت ۱۲ ظهر امروز قطع می شود.

اداره آبفای خرمشهر علت این قطعی آب را تعمیر شکستگی آنی خط انتقال آب اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر گفت : بی آبی در این مناطق ساعت ۱۴ برطرف می شود و پرسنل عملیاتی این اداره تلاش خواهند کرد ساعت قطعی و افت فشار آب را به حداقل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کمین بانک مرکزی پشت سنگر وعده ها
  • قطعی آب در انتظار ۲ منطقه در خرمشهر
  • کالای اساسی به نرخ ارز آزاد به دست مردم می رسد
  • پذیرش تاثیر بازار غیر رسمی ارز بر افزایش نرخ تورم
  • با نرخی که برای دلار در کانال‌های تلگرامی اعلام می‌شود، کالا وارد نمی‌شود
  • بازی دلار با جیب مردم به رغم ادعای فرزین / چرا بازار ارز با هر خبری به هم می‌ریزد؟
  • بازی دلار با جیب مردم علی‌رغم ادعای فرزین/ چرا بازار ارز با هر خبری به هم می‌ریزد؟
  • نماینده شاهین شهر: بالا رفتن قیمت دلار به شرایط منطقه ارتباطی ندارد/ رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد اگر توضیح قانع کننده‌ای نداشته باشند باید برکنار شوند
  • کاهش دستمزد واقعی مردم ژاپن برای ۲۳ ماه متوالی
  • آقای رئیس کل: روایت بازار فصل‌الخطاب است