Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان طی امروز جمعه سوم خرداد ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان طی امروز جمعه سوم خرداد ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

بیشتر بخوانید: سردیس «استاد مشایخی» پس از شبیه سازی و رفع ایرادات فردا جانمایی می‌شود
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک گفت: سردیس استاد «جمشید مشایخی» پس از شبیه سازی و رفع ایرادات، فردا (شنبه) جانمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تکمیل پرونده بیش از ۵۶ هزار واحد مسکونی خسارت دیده برای دریافت تسهیلات/آغاز بازسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل

مهدی جمالی نژاد اعلام کرد: مصوبه اخیر هیات وزیران خیلی از مشکلات بازسازی و نوسازی در مناطف سیلزده را حل کرد و به موجب این تصویبنامه مبلغ۲۹ هزارو ۱۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از سیل در بخش‌های مختلف ۱۸ استان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: ساعت کار متروی تهران در شب‌های قدر
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات شبانه‌روزی متروی تهران در لیالی قدر گفت: متروی تهران درتمامی خطوط درون شهری از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح، به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: میزان مصرف نمک در بیماران قلبی و عروقی و پرفشاری خون، کمتر از ۳ گرم در روز است
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: بسیج ملی کنترل فشار خون از ۲۷ اردیبهشت و همزمان با روز جهانی فشار خون در کشور آغاز شد و هدف آن، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در مورد اهمیت فشار خون و عوارض و پیامد‌های و همچنین شناسایی افراد مبتلا به فشار خون بالا در کشور است.

بیشتر بخوانید: فاز عملیاتی بسیج ملی کنترل فشارخون از روز عید فطر آغاز می‌شود
مشاور عالی وزیر بهداشت گفت: هدف ما از برگزاری این پویش ملی این است که در سال آینده اعلام کنیم، تعداد قابل توجهی از افرادی که در اثر فشارخون فوت کرده یا بیمار و ناتوان شده اند، کاهش پیدا کرده و این موضوع را به عنوان یکی از دستاورد‌های موفق حوزه سلامت معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره اورژانس ویژه مسمومان تا ۲ ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد
پیرحسین کولیوند از راه‌اندازی مرکز مشاوره و ارتباطات تخصصی (دیسپچ) اورژانس برای افراد دچار مسمومیت خبر داد.

بیشتر بخوانید: انجام تمامی تعهدات این سازمان در قبال مستمری بگیران

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خلق رکورد جدید وصول حق بیمه در تاریخ این سازمان طی اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید:مرحله ارزیابی تخصصی کنکور دکتری ۹۸ از ۷ خرداد آغاز می‌شود
جزئیات مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: چالشی جدید برای دانشجو معلمان/ احکام درست نشده افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی نقل محافل شد
با ورود به سال جدید و موج گرانی‌ها مجلس شورای اسلامی در مصوبه سال قبل خود مقرر کرد حقوق کلیه کارمندان با ۴۰۰ هزار تومان افزایش رو به رو شود، اما طی هفته گذشته متوجه شدیم برخی از معلمان مشمول این قانون نشدند.

بیشتر بخوانید: طاعون، دلیل مرگ مرال‌های تالش
مهمترین دلایل مرگ و میر مرال‌های پارک جنگلی سیاه داران تالش، بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک بوده است.

بیشتر بخوانید: امروز بعد از ظهر؛ وزش باد شدید در تهران/ افزایش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در اکثر استان‌های کشور
امیر حسین نقشینه گفت: هوای پایتخت امروز در برخی ساعات کمی ابری، همراه با وزش باد و در بعدازظهر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران در روز شنبه کمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نشت نفت باقر شهر کنترل شده است/ با نشت نفت در شهران رو به رو هستیم/ پرونده به مراجع قضایی ارسال شد
محمد رستگاری گفت: تخلف زیست محیطی آشکار در محدوده شهران توسط شرکت نفت رخ داده و به دلیل نشت سوخت‌های فسیلی در این محله، قنات‌های آب زیرزمینی که برای آبیاری باغ‌ها استفاده می‌شوند آلوده شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باران سردیس کنکور مرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای کاروان قشم رکوردار بارش باران

رئیس اداره هواشناسی شهرستان قشم بیشترین میزان بارندگی ثبت شده در این جزیره را در روستای کاروان با ۹۱ میلی‌متر اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، محمد کاملی دیرستانی امروز، اظهار داشت: از نخستین ساعت بامداد امروز اقصی نقاط استان هرمزگان از جمله شهرستان قشم شاهد بارش شدید باران هستند که پیش از این در همین راستا هشدار قرمز صادر شده بود.

وی افزود: براساس گزارش ایستگاه‌های باران‌سنجی قشم از ساعت سه بامداد امروز تا 12 و 30 دقیقه بیشترین میزان بارندگی در روستای کاروان با 91 میلی‌متر ثبت شده است.

رئیس اداره هواشناسی قشم، تصریح کرد: بعد از روستای کاروان، بیشترین میزان بارش در بازه زمانی مذکور در فرودگاه قشم با 89، سوزا 69 و رمکان 68 میلی‌متر ثبت شده است.

به گفته کاملی دیرستانی میزان بارندگی سامانه یادشده شده در درگهان 45.5، طبل 35، سلخ 31.5 میلی‌متر، در شهر قشم 30.5 و روستای باسعیدو 18 میلی‌متر ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مقادیر بارش‌های این سامانه امروز تا صبح چهارشنبه در بیشتر نقاط استان هرمزگان و جزیره قشم، قابل ملاحظه خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه های فصلی خواهد شد.

رئیس اداره هواشناسی قشم تصریح کرد: روز چهارشنبه از میزان شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد، اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه 30 فروردین ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • روستای کاروان قشم رکوردار بارش باران
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو