Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@04:39:30 GMT

توضیح دبیر انجمن صنایع لبنی برای بالا رفتن قیمت شیر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۶۶۲۵

توضیح دبیر انجمن صنایع لبنی برای بالا رفتن قیمت شیر

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: طی دو ماه گذشته هزینه تولید صنایع لبنی ۲۷ درصد افزایش یافته و به‌رغم اینکه بارها به مسئولان دولتی التماس کردیم که وضعیت صنایع لبنی را مشخص کنند، اما توجهی نکردند.

به گزارش مشرق، امروز یکی از شرکت‌های لبنی قیمت شیر را در هر بطری ۸۰۰ تومان افزایش داده است. از آنجایی که این افزایش قیمت کاملاً خودسرانه و بدون ورود مجوزی از سوی ستاد تنظیم بازار بوده با دبیر انجمن صنایع لبنی درباره دلیل این افزایش قیمت گفت‌ وگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اقدام خودسرانه برخی شرکت‌های لبنی برای افزایش قیمت

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی درباره افزایش قیمت لبنیات، اظهار بی‌اطلاعی کرد و ادامه داد: بنده در مسافرت هستم و شاید آنها بسته‌بندی‌های خود را تغییر داده و یا برای جامعه هدفی این محصولات را تولید کرده باشند.

وی در پاسخ به اینکه این بسته‌ها کاملاً مشابه بسته‌های قبلی و بطری‌های یک لیتری با ۱.۵ درصد چربی است، گفت: طی دو ماه گذشته هزینه تمام شده محصولات لبنی ۲۷ درصد افزایش یافته است.

دبیر انجمن صنایع لبنی ادامه داد: بارها به مسئولان و دولت التماس کردیم که وضعیت صنایع لبنی را تعیین و تکلیف کنند و آنها را از ورشکستگی نجات دهند، اما هیچ پاسخی نشنیدیم.

باکری گفت: صنایع لبنی حتی حاضر بودند، تا در ازای افزایش هزینه ۲۷ درصدی رشد قیمت ۲ تا ۳ درصدی داشته باشند، اما کسی توجهی نکرد.

وی افزود: در حال حاضر من هم نمی‌دانم چه کار باید بکنم. صنایع لبنی گرفتار هستند و با قیمت بالاتری محصول خود را تولید می‌کنند و حاشیه سود آنها بسیار کم است و بسیاری هم متضرر می‌شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس شیر صنایع لبنی قیمت شیر مسئولان دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۳۱ درصدی به ۲۴۰۰ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در روز جمعه با پیش بینی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه تا اوج ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت بالا رفته بود.

اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد نشان داد خرده فروشی در این کشور بیش از حد انتظار در ماه مارس افزایش یافته است. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا هم برای دومین روز پیاپی بالا رفته و تمایل برای خرید طلا را به عنوان یک سرمایه غیر سودده پایین آورده است.

تحلیلگران عقیده دارند بازار در حال حاضر در حالت توقف قرار دارد و منتظر تقابل احتمالی رژیم صهیونیستی و ایران است که می‌تواند قیمت طلا را بالا ببرد.

اگر درگیری‌های خاورمیانه آرام شود تمرکز بازار دوباره معطوف فدرال رزرو آمریکا خواهد شد. ظاهراً این بانک نمی‌تواند نرخ بهره را در آینده نزدیک پایین بیاورد که خبر خوبی برای بازار طلا و نقره نخواهد بود.

بانک دویچه پیش بینی می‌کند قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی به ۲۴۰۰ دلار برسد و در دسامبر ۲۰۲۵، ۲۶۰۰ دلار معامله شود.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۵ درصد کاهش به ۲۸ دلار و ۳۱ سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش ۰.۴۳ درصدی ۹۵۵ دلار و ۵ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • انتشار مقاله استاد دانشگاه شریف در مجله معتبر انجمن فیزیک آمریکا
  • قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC