Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه جاده راور به بهاباد در استان یزد همچنان مسدود است گفت: شدت بارندگی باعث تخریب آسفالت و آب‌بردگی شانه محور جاده شده است. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

احسان عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه براثر بارندگی شدید دو شب گذشته در جاده راور به بهاباد در استان یزد این مسیر همچنان مسدود است اظهار داشت: این محور بر اثر سیلاب دچار تخریب آسفالت جاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمان| جاده راور دیهوک مسدود استکرمان| 100 خودرو در محاصره سیل جاده راور ــ دیهوک قرار دارندکرمان| بازسازی 2 پل شکسته محور راور و شهداد 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان تردد در این مسیر وجود ندارد گفت: تلاش راهداران برای ترمیم و بازگشایی این جاده همچنان ادامه دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان بیان کرد: شدت بارندگی باعث طغیان رودخانه باعث آب‌بردگی ابروها و آب‌نماهای قسمتی از محور در محل روستای گوجر و آب شستگی قسمت‌های مختلف در این محور شده است.

وی افزود: تا زمان بازگشایی این محور، رانندگان می‌توانند برای سفر از راور به استان یزد از مسیر راور، کوهبنان، بافق تردد کنند.

به گزارش تسنیم، محور راور - بهاباد از شنبه اول خرداد به علت بارش شدید باران و ظغیان رودخانه مسدود است.

انتهای پیام/ن

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج -کندوان به مدت ۲ روز مسدود می‌ شود

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان به دلیل انجام عملیات عمرانی طی روزهای دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

 

یه گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی زندی فر گفت: در راستای افزایش ایمنی محور کرج -کندوان و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده، مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان از تاریخ ۲ الی ۳ اردیبهشت ماه به مدت دو روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ جهت انجام عملیات نصب توری مسدود می شود.

وی افزود: نقطه اول عملیات نصب توری بر روی ترانشه های ریزشی در محدوده سه راهی کندر انجام و در این پروژه ۱۵ هزار مترمربع توری نصب می شود. ممکن است این انسداد طی روزهای آتی در این مسیر تمدید شود که در صورت تمدید انسداد اطلاع رسانی مجدد انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: رانندگان می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ تماس برقرار کرده و طی این مدت از مسیرهای جایگزینی که در نظر گرفته می شود برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جاده کرج -کندوان به مدت ۲ روز مسدود می‌ شود
  • جاده کرج -کندوان به مدت ۲ روز مسدود می‌شود
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه های کشور​
  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان