Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان، امروز جمعه سوم خرداد ماه 1398 تمرین خود را از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

بازیکنان پس از ورود به زمین، بدن‌ها را گرم و پس از آن با نظر برانکو ایوانکوویچ به فوتبال هدفمند روی آوردند.

بازیکنان جوان تیم هم کار خودشان را با زلاتکو پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلرهای تیم با ایگور کار کردند و علیرضا بیرانوند هم بعد از 30 دقیقه فیزیوتراپی، به راه رفتن دور زمین پرداخت.

فوتبال هدفمند و پرسینگ، بخش بعدی تمرین قرمزپوشان بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

سرخپوشان در بخش بعدی تمرین، با گلرها تک به تک شده و به گلزنی پرداختند.

سپس با نظر برانکو ایوانکوویچ، سه مهاجم با دو مدافع روبرو می‌شدند تا دروازه را باز کنند. در این مرحله از تمرین، سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده، عملکرد بسیار خوبی داشتند.

محمد انصاری هم پا به پای سرخپوشان در تمرینات گروهی شرکت کرد.

در پایان نیز بازیکنان در دو تایم پانزده دقیقه‌ای، فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

​گفتنی است؛ پس از پایان تمرین، بازیکنان به زدن ضربات پنالتی پرداخته و بعد از گلزنی، شادی کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین شادی فوتبال فوتبال پرسپولیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال خود را برای دیدار بعدی از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر و جدال مقابل شمس آذر آماده می‌کنند. آبی پوشان که تاکنون توانسته‌اند صدر جدول رده بندی را حفظ کنند، در روزهای اخیر با برخی حواشی و شایعات روبرو شده‌اند.

امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل تنش و درگیری، توسط جواد نکونام کنار گذاشته شده است. پس از غیبت رافائل سیلوا در تصویر دسته جمعی بازیکنان استقلال که به مناسبت ۲۰۰مین بازی روزبه چشمی برای آبی‌ها گرفته شده بود، این شایعه مطرح گردید که به دلیل درگیری ایجاد شده توسط سیلوا در رختکن تیم و پس از دیدار برابر آلومینیوم، او توسط نکونام از حضور در تمرینات منع شده است.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موضوع صحت نداشته و یکی از اعضای کادر فنی استقلال در گفتگو با ورزش سه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که رافائل سیلوا دچار آسیب دیدگی شده و حتی حضور او برای دیدار مقابل شمس آذر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این بازیکن تحت نظر کادر پزشکی در حال انجام کارهای درمانی است تا بتواند به بازی بعدی آبی‌ها برسد.

مصدومیت سیلوا به پیش از دیدار برابر آلومینیوم برمیگردد و این بازیکن به همین دلیل نتوانست در بازی برابر تیم اراکی به میدان برود و این شایعه مطرح گردید که تنش های ایجاد شده توسط مدافع برزیلی باعث شده از تیم کنار گذاشته شود که این موضوع صحت ندارد.

در شرایطی که استقلال برای حفظ رتبه نخست جدول رده‌بندی و ادامه رقابت برای کسب قهرمانی است تلاش می‌کند روزهای آرام و بدون حاشیه‌ای را سپری کند و حتی جواد نکونام نیز در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم به نوعی از تعامل با مدیریت باشگاه خبر داده بود اما باز هم یک شایعه دیگر پیرامون آبی‌ها مطرح گردید که توسط کادر فنی استقلال تکذیب شد

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • کاظمی قمی: عملیات ایران هوشمندانه، دقیق، هدفمند و وسیع بود
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی