Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سنت پسندیده جمع‌خوانی و تفسیر آیات قرآن کریم در ماه رمضان سابقه‌ای به درازای تاریخ تشیع و اسلام در ایران دارد.

شهروندان شهرستان اندیمشک نیز در شهر و روستا با حلول ماه رمضان با بازگشایی درهای خانه‌های خویش به روی روزه‌داران در روزهای ماه رمضان، میزبان علاقه‌مندان به قراعت قرآن کریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ساله آئین جمع‌خوانی قرآن کریم در شهرستان اندیمشک با حضور پرشور اقشار جامعه و عاشقان در اندیمشک برگزار می‌شود.

در کنار مساجد، حسینیه‌ها، زینبیه و بقاط متبرکه خانه‌های آسمانی به یاری مساجد و حسینه در شهر اندیمشک آمده و میزبان جمع‌خوانی قرآن مجید در اندیمشک هستند.

جمع‌خوانی قرآن مجید و برگزاری آئین شب‌های قدر در خانه‌های آسمانی به سال‌های پیش از انقلاب اسلامی باز می‌گردد که پس از انقلاب و به ویژه سال‌های دفاع مقدس با توجه به حال‌وهوای آن سال‌ها با استقبال بیشتر مواجه و همه ساله سنت جمع‌خوانی قرآن مجید و آئین شب زنده‌داری احیا در شب‌های قدر با حضور اقشار مختلف جامعه در خانه‌های آسمانی، مساجد، حسینیه‌ها و بقاط متبرکه در شهر و روستاهای اندیمشک برگزار می‌شود.

کد خبر 4625131

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک رمضان در خوزستان تلاوت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک

 سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی  دو دستگاه خودروی را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

او می‌گوید: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۶۶ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • ماجرای تیرهای برق در مسیر کمربندی دهلران- اندیمشک
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان