Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دیناری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در نیشابور افزود: سال گذشته به همین میزان یارانه تسهیلات اختصاص یافت که بیش از نیمی از آن جذب شد.

وی اظهار داشت: در سال مالی گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در ۲ حوزه صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با کارمزد بانکی چهار و شش درصد اختصاص یافت که باعث ایجاد حدود ۸۰۰ شغل جدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال گذشته میزان تعهد سامانه رصد برای ثبت اشتغال چهار هزار و ۵۰۰ نفر بود که صددرصد محقق شد افزود: در سال جاری این میزان سه هزار و ۵۰۰ نفر است. سامانه کارا نیز به محض انجام تعهدات قبلی راه اندازی می شود و در حال عقد قرارداد با بانک های عامل برای حمایت از طرح های ایجادی یا در حال اجرا هستیم.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در ادامه چنین عنوان کرد: سهم هر یک از شهرستان ها در این بخش بر خلاف گذشته که متمرکز از سوی مرکز استان تعیین می گردید امسال به پیشنهاد فرمانداران به طرح های در حال ایجاد یا در حال اجرا در هر شهرستان اختصاص می یابد.

احمد دیناری یادآور شد: سهم شهرستان نیشابور از این محل سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که پس از مشهد بالاترین میزان در استان است.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای اشتغال زائی برخوردار است تصریح کرد: شهرستان نیشابور دارای شاخصه های ممتاز برای جذب گردشگر است و نزدیکی آن به مشهد فرصت ها و تهدیداتی را به همراه دارد.

وی تاکید داشت: بهره بردن نیشابور از سرریز گردشگران مشهد و عدم برنامه ریزی مناسب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به صورت مستقیم از سوی آژانس های گردشگری نیشابور نیازمند تقویت فرهنگ بازاریابی نوین در صنعت گردشگری است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان رضوی سرمایه گذاران صنایع دستی و گردشگری گردشگری یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد