Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان پیشنهاد سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، داستان تیم امید ایران هر روز زودتر پیچیده‌تر قبل از می‌شود، بعد از کنار گذاشتن کرانچار، حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید ایران با گزینه‌های متعددی وارد مذاکره شد.

ابتدا مسئولان تیم امید با یحیی گل محمدی وارد مذاکره شدند و حتی موافقت اولیه سرمربی پدیده را نیز به دست آوردند، اما در لحظات پایانی گل محمدی قراردادش را با پدیده تمدید کرد تا تیم امید ایران همچنان بدون مربی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان نیز یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها بود تا بلکه تیم امید ایران بعد از ۵۰ سال طعم صعود به مسابقات المپیک را بچشد، اما امیر نیز رغبتی به پذیرش چنین پستی نشان داد.

مهدی مهدوی کیا، دیگر گزینه حمید استیلی، کمیته فنی فدراسیون فوتبال و مدیران ارشد فوتبال کشورمان بود.

امروز حمید استیلی برای جلب رضایت مهدوی کیا تلفنی با او تماس کرد، اما مهدوی کیا خطاب به استیلی اعلام کرد که تا چند سال دیگر با تیم‌های پایه هامبورگ قرارداد دارد و نمی‌تواند این پیشنهاد وی را بپذیرد.

مهدوی کیا از استیلی تشکر کرد، اما اعلام کرد که در شرایط کنونی مقدمات برای حضور روی نیمکت تیم امید ایران را ندارد و باید طبق قراردادش در هامبورگ به فعالیتش ادامه دهد.

اکنون در کمیته فنی و نزد استیلی چند گزینه دیگر مدنظر هستند که با توجه به اهمیت مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مدیران فوتبال کشورمان در نظر دارند که بهترین گزینه را برای این تیم انتخاب کنند.

استیلی تمایل دارد که تیم امید تا انتخاب سرمربی جدید رها نشده و با معرفی نفرات به اردوی پیش روی، بازیکنان امید کشورمان زیر نظر رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده اردوی‌های خود را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا تیم ملی امید فوتبال تیم ملی سرمربی تیم ملی امید وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟

به گزارش پارس نیوز، وی درباره نظر اتاق بازرگانی در خصوص تعطیلات پایان هفته، افزود: نظر نهایی و کارشناسی اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی تجارت خارجی کشور این بود که اگر پنجشنبه تعطیل شود در مجموع ۴ روز تعطیلی با دنیا داریم که سالانه نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار در مناسبات اقتصادی کشور تاثیر منفی می‌گذارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نظر کارشناسی اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران این بود که، ضرر تعطیلی پنجشنبه‌ها بیشتر است، گفت: پیشنهاد اتاق بازرگانی در این جلسه هم این بود که در جهت کمک به تولید شنبه تعطیل باشد که حداقل یک روز بیشتر بتوانیم با دنیا مناسبات اقتصادی داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به پیشنهاد کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: پیشنهاد مرکز پژوهش‌های مجلس، تعطیلی پنجشنبه به استثنای دستگاه‌های تجاری و ارتباط با تجارت خارجی بود که به دلیل جلوگیری از زیاد شدن استثنائات، مورد پذیرش نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اعضای کمیسیون اجتماعی قرار نگرفت.

نماینده گرمی درباره جمع‌بندی جلسه گفت: جمع‌بندی جلسه این بود که منتظر بمانیم تا جوابیه استعلاماتی که اتاق بازرگانی ایران از نهادهای مختلف در این باره انجام داده، آماده شود و اعضای کمیسیون اجتماعی هم بررسی مجدد داشته باشند تا در هفته آینده بتوانیم تصمیم نهایی کمیسیون درباره تعطیلی شنبه یا پنجشنبه را تصویب و گزارش آن را جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه کنیم، بنابراین موضوع برای ادامه بحث کارشناسی مراعا ماند.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟