Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید بیان کرد: ما ۴ گزینه برای مذکره داشتیم. امیرقلعه نویی که جا دارد از او تشکر کنم که با روی باز با ما مذاکره کردند اما هدایت تیم را نپذیرفتند. مذاکرات با یحیی گل محمدی هم درحال نهایی شدن بود که او قراردادش با پدیده شهر خودرو را تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از کسب سهمیه آسیا برای پدیده توسط گل محمدی، از تاج درخواست کردند که یحیی در پدیده بماند و این اتفاق رخ داد، اما او او هم تشکر می‌کنم. انشاالله او در پدیده موفق می‌شود، زیرا درحال حاضر جز مربیان خوب ما محسوب می‌شود. سپس به مهدوی کیا پیشنهاد دادیم، اما او بیان کرد که تا چند سال دیگر با تیم‌های پایه هامبورگ قرارداد دارد و نمی‌تواند این پیشنهاد را بپذیرد.

استیلی ادامه داد: سپس به سراغ علیرضا منصوریان رفتیم و جزء گزینه‌ها ما بود، اما شنیدیم که قرارداد ۲ ساله با ذوب آهن تمدید کرده است. گزینه‌های بعدی مان از مربیان ایرانی هستند که عملکرد خوبی داشتند و انشالله تا هفته آینده با یکی از این مربیان به توافق می‌رسیم و اگر نتوانستیم با رضا شاهرودی و بختیاری زاده تمرینات و اردو را شروع می‌کنیم تا در فیفادی خردادماه وقت را از دست ندهیم.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران تصریح کرد: قرار است در خرداد ماه یک اردوی ۱۰ روزه برگزار کنیم تا بازیکنان دور هم جمع شوند. خیلی مهم است که تیم خوبی را انتخاب کنیم تا بتواند به تیم بزرگسالان کمک کند. در نظر داریم تا ۲ تیم ملی امید با نام‌های الف و ب داشته باشیم تا به تیم بزرگسالان کمک کنیم.

وی درباره حضور ویلموتس گفت: قرار است مربی جدید روی تیم ملی امید نظارت داشته باشد و جای امیدواری است تا او به ما کمک کند. بازهم از امیرقلعه نویی تشکر می‌کنم و باید بگویم افشین قطبی جزء گزینه‌ها است اما صحبتی با او نداشتیم.

بیشتر بخوانید:

قطع همکاری فدراسیون فوتبال با کرانچار/ سرمربی آینده تیم ملی امید داخلی است

حضور سرمربی لیگ برتری در تیم ملی فوتبال ایران منتفی شد

گزینه بعدی تیم ملی امید کیست؟

انتهای پیام/

اظهارات حمید استیلی درباره انتخاب مربی تیم ملی فوتبال امید ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاروان ِ امید و تلاش

این تیم که نمونه ی بارز حضور زنان موفق توانخواه کشور است و سابقه ی رتبه ی پنجمی المپیک ریو برزیل را هم دارد ، می تواند آیینه ی امید و تلاش برای همه ملت ایران بخصوص جوانان باشد.

دست برقضا خداوند توفیق داد به عنوان نماینده ی حامی مالی آنها در سفر به شهر دالی چین جهت کسب آخرین سهمیه بانوان همراه این نمونه های اخلاقی و پر انگیزه باشم.

تیمی که با هدایت سرمربی دنیا دیده ی خود که بیش از ۶ المپیک را تجربه کرده بود ، مسابقات بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و به غیر از باختِ قابل پیش بینی به چین ، تمام تیمهای مطرح اروپایی رو برد و یا به چالش شدید کشید.

تیمی که در دور مقدماتی به اسلونی سه هیچ باخته بود ، توانست در دیدار فینال این تیم رو دچار مشکل کند و به زعم خودشان و تماشاچیان با معجزه از پس ایران برآمدند.

مسابقه هست آمیخته به برد و باخت ، و اینبار روی ناراحت آن به ما رسیده بود ، ولی این موضوع که تیمِ پنجم المپیک ، تیم نایب قهرمان آسیا و تیمی که با تلاشِ مثال زدنی خود تا اینجا آمده ، چرا باید اسیرِ بلاتکلیفی و بی برنامگی بشه و بخاطر کمتر میدان دیدن ، با اشتباهات کوچک فردی ، و فقط با کمتر از ۱ ماه اردو و بدون مسابقه تدارکاتی ، ناکام شود؟!

در حاشیه ی مسابقات ، از تیمهای دیگر بخصوص اروپایی که پرس و جو می کردیم ، تیمهایی با امکانات ، مدام در اردو و دارای مسابقات ِ تدارکاتی بسیار زیاد.

و جای تعجب بسیار در اینجاست که ، تیم ملی والیبال نشسته ی مردان ایران ، قدرت بلامنازع جهانی و پر افتخار ترین تیم ملی جهان است. و جا دارد که مسئولین ، وقتی چنین معدن طلایی درکنارشان دارند ، از بانوان ِ قهرمان و افتخار آفرین هم غافل نباشد.

جوانان ِ مصمم و پر اراده ای که تحسین ِ تمام سالن را به همراه داشتند و فقط بخاطر کم بودن دیدارهای تدارکاتی ، قهرمانی را آنهم بسیار نزدیک از دست دادند.

امید را باید باور داشت و نگاه به نتیجه بسیار تاسف بار است.

در بازی های تیمی ، پارامترهای بسیار مختلفی تاثیر گذار در کسب نتیجه است و باید برای تمام این عوامل برنامه داشت و زمان را از دست نداد.

کاروانِ تلاش و امید را دریابید ، المپیکها و مسابقات جهانی نزدیک و سایر کشورها در حال پیشرفت در ورزشی هستند که تماشاگر پسند ، سالن پر کن ، مهیج و در نهایت عرصه ای عینی برای حضور زنان و امید به زندگی است.

به امیدِ هوشیاری بیشتر مسئولین و تصمیم گیرانِ این رشته.

* پژوهشگر و مدرس دانشگاه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1893099

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • گزینه جذاب برای یحیی گل‌محمدی؛ تیم جدید او مشخص شد؟
  • خمز فعلا در تراکتور ماندنی شد؛ گل محمدی گزینه جانشینی سرمربی اسپانیایی بود!
  • با کاروان ِ امید و تلاش