Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@21:00:32 GMT

استعفای مدیرعامل نفت مسجدسلیمان پذیرفته نشد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۶۹۱۲

استعفای مدیرعامل نفت مسجدسلیمان پذیرفته نشد

اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان با استعفای مدیرعامل این باشگاه مخالفت کردند ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهران نصیریان‌دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از ابقای تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر، از سمت خود استعفا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیریان‌دوست دلایل شخصی را علت اصلی استعفایش اعلام کرده بود.

سنگ تمام مسجدسلیمانی‌ها برای تیم نفت؛ هوادارانی که همیشه در کنار شیران زاگرس بودندخوزستان| نگاهی به وضعیت نفت مسجد سلیمان در آستانه بازی با پیکان تهرانخوزستان| شعار علیه سرمربی سپیدرود در خیابان های مسجدسلیمان

پس از استعفای هفته گذشته مهران نصیریان‌دوست از مدیرعاملی نفت مسجدسلیمان، اعضای هیئت مدیره این باشگاه جلسه‌ای را به همین منظور تشکیل دادند.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره با استعفای مهران نصیریان‌دوست مخالفت کردند و بنا شد وی به فعالیت خود در سمت مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه دهد.

نفت مسجدسلیمان هجدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس 22 امتیاز کسب کرد و در جایگاه چهاردهم جدول امتیازات این لیگ جای گرفت.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، بر اساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقا سلامت و نشاط در جامعه در خصوص انتشار و صدور اعلامیه / اطلاعیه / بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد:

لیگ دسته سوم / لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضائی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

کد خبر 6079049

دیگر خبرها

  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه های سنگین و میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویس ها!
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • جریمه ۲تا۴میلیارد تومانی مصاحبه و بیانیه در فوتبال!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها