Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@05:57:01 GMT

مانژو در راه بازگشت به بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۷۰۶۹

مانژو در راه بازگشت به بوندسلیگا

باشگاه دورتموند برای تقویت خط حمله اش به دنبال جذب مهاجم کروات یوونتوس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه بیلد آلمان خبر داد که باشگاه بورسیا دورتموند برای تقویت خط حمله اش در فصل آینده به دنبال جذب ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات بیانکونری است.

با وجود اینکه ستاره کروات 33 ساله قراردادی جدید با بانوی پیر امضا کرده است ولی با رفتن آلگری از یوونتوس او نیز یکی از کاندیداهای جدایی از باشگاه ایتالیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانژو پیش از این در سال های 2012 تا 2014 برای بایرن مونیخ در بوندسلیگا سابقه بازی دارد. او به همراه بایرن 2 بار قهرمانی آلمان را کسب کرد و یک بار نیز فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال بوندسلیگا مانژوکیچ دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند