Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه‌های افشین قطبی گمانه‌های مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتورسازی با این مربی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تراکتورسازی بعد از اینکه نتوانست نتایج دلخواه را همراه با ژرژ لیکنز در هجدهمین دوره لیگ برتر کسب کند، شب گذشته قرارداد خود را با این مربی فسخ کرد تا همکاری طرفین به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا گزینه‌های مختلفی برای هدایت تراکتورسازی مطرح شده و شایعات زیادی در این باره وجود دارد.برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از مذاکرات تراکتورسازی با افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم بوده است.

در همین راستا حاج باقر مدیر برنامه‌های افشین قطبی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: تا به این لحظه مذاکره‌ای برای هدایت تراکتورسازی با افشین قطبی صورت نگرفته و هیچ تماسی در این رابطه برقرار نشده است. قطبی در مقطع فعلی در ایران حضور ندارد و بعد از پایان لیگ ایران را ترک کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال افشین قطبی تراکتورسازی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی