Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران در اولین روز از مسابقات کاپ آسیا با تایلند و ترکمنستان دیدار می‌کند. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران از فردا شنبه( 4 خرداد )کار خود را در مسابقات کاپ آسیا چین 2019 با برگزاری دو دیدار آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اولین دیدار ملی پوشان از ساعت دوازده و پنجاه دقیقه به مصاف تایلند می روند و از ساعت شانزده و بیست دقیقه با ترکمنستان دیدار می کند.

ترکمنستان با میانگین قدی 174 سانتی متر و میانگین سنی بیست و پنج سال، رنک 5 آسیا را دارد. 

تایلندی ها هم با میانگین قدی 172 و میانگین سنی بیست و هشت سال در جایگاه شانزدهم آسیا ایستاده اند. 

رنکینگ تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران در آسیا 4 است که به دلیل رنک بالا در کاپ آسیا در گروه بندی اصلی قرار دارد. میانگین قدی این تیم صد و هفتاد و هفت سانتی متر و میانگین سنی بازیکنان 30 سال است. 

دلارام وکیلی، سعیده علی، مژگان خدادادی و معصومه اسماعیل زاده 4 بازیکن اعزامی به کاپ آسیا هستند. نیکا بیک لیک نیز هدایت تیم را بر عهده دارد.

مسابقات کاپ آسیا از 1 تا 5 خرداد در شهر چانگشای چین برگزار می شود. 

پایان کار تیم بسکتبال 3 نفره مردان ایران در کاپ آسیا



انتهای پیام/

R7870/P/S3,31,32/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دیدار تیم‌های فوتبال دختران جوان ایران و ترکمنستان در مسابقات آسیای میانه (کافا) امروز در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.   گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.   نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.   مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.   سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان
  • تاریخ‌سازی دختران قایقران در راه المپیک؛ سهمیه پشت سهمیه!