Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@20:51:49 GMT

آتش‌سوزی وانت نیسان در محور سوادکوه+تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۷۱۲۲

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان سوادکوه از آتش‌سوزی وانت نیسان در این محور خبر داد. به گزارش بلاغ،وحید متانی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در اثر برخورد خودروی نیسان با تریلی در منطقه جوارم، وانت نیسان دچار اتش سوزی شد.

وی افزود:در براثر این برخورد و آتش سوزی متاسفانه راننده نیسان در آتش سوخت و جان سپرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه گفت: عوامل امدادی هلال احمر توسط  ست نجات راننده نیسان محبوس شده را آزاد کرده و جسد تحویل نیروی انتظامی سوادکوه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارندگی روزهای گذشته در روستاهای مختلف استان از جمله در بخش بلده، سوادکوه، سیمرغ، میاندورود، نکا، تنکابن، نوشهر و چالوس و غیره آسیب زده است.

وی پی شستگی پل‌ها، رانش محور عباس آباد - رامسر، تخریب سردهنه های کشاورزی، آسیب به باغات توت فرنگی و شالیزارها و آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه را از جمله خسارت‌ها بیان کرد.

محمدی گفت: طغیان رودخانه‌های شش رودبار، تالار، سوادکوه و دوآب نیز منجر به بروز خسارت‌ها و آسیب‌هایی نظیر تخریب سردهنه های کشاورزی و آسیب به محصولات توت فرنگی وغیره شده است.

وی افزود: محور امیری در آمل دلیل ریزش سنگ مسدود شده که بازگشایی شده است وآسیب هفت سردهنه کشاورزی در بابل از دیگر مخاطرات بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: بارندگی بهاری در مناطق مختلف استان سبب بروز خسارت‌هایی به بخش کشاورزی و باغی شده است.

کد خبر 6088465

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • محور هراز مسدود است
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها