Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-15@05:14:17 GMT

نعمت‌زاده حکم وزیر صنعت را نپذیرفت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۷۱۵۸

با وجود این که وزیر صنعت، در حکمی، نعمت‌زاده را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در فاز ۱۴ پارس جنوبی انتخاب کرده بود، ولی نعمت‌زاده این سمت را نپذیرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با صدور حکمی محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صمت را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب کرده بود، اما محمد رضا نعمت‌زاده با انتشار نامه‌ای ضمن تشکر از رحمانی، این سمت را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه نعمت‌زاده خطاب به رضا رحمانی وزیر صنعت آمده است: احتراماً، ضمن تشکر از جنابعالی، به استحضار می‌رسد که دو هفته قبل دو نفر از مدیران وزارت نفت ضمن اعلام تمایل وزیر نفت مبنی بر پذیرش مسئولیت اینجانب در هیات مدیره IPMI به منظور حمایت هرچه بیشتر آن وزارت، با توجه به تعهدات و برنامه‌های کاری خود، ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر محترم نفت و وزارت نفت، از پذیرش چنین پیشنهادی عذرخواهی نمودم و چند روز پیش نیز یکی از اعضای محترم هیات مدیره IPMI به همراه تعدادی از مدیران آن شرکت درخواست مشابهی را نمودند که مجدداً با تشکر از پذیرش آن ، عذرخواهی شد.

حال معلوم نیست، مراتب چگونه به استحضار جنابعالی رسیده که اقدام به صدور چنین حکمی فرموده‌اید، لذا با کمال تواضع از پذیرش آن خودداری می‌گردد.

وی با نگارش نامه‌ای، ضمن عذرخواهی از وزیر صنعت برای عدم پذیرش این سمت، اظهار امیدواری کرد، فاز ۱۴ همانند دیگر فازهای پارس جنوبی به دست توانمند متخصصان و همت مدیران دلسوز کشور به ثمر برسد.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۲ هزار و ۲۵۳ روستا از نعمت گاز

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه این شرکت به تعهدات خود در امر گازرسانی به روستا‌ها به طور کامل عمل کرده است، گفت : از این تعداد روستای گازدار شده، ۲۱۵ روستا با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت تنها در سال جاری از نعمت گاز بهره‌مند شده اند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ موفق شده ایم ۱۰۰ درصد برنامه‌هایمان را عملی کنیم اضافه کرد: در حال حاضر ۳۴ شهر استان معادل ۱۰۰ درصد جمعیت شهری گازدار هستند و در سال آینده اگر تأسیسات نفت و گاز غرب در سومار برپا شود گازرسانی به این شهر هر چند که دارای قابلیت گازرسانی نیست، نیز انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۹۹/۴ درصد از خانوار‌های استان گازدار هستند، گفت: در سال جاری در شبکه ۸۹ درصد، در اشتراک پذیری بیش از ۱۰۰ درصد، اجرای شبکه ۱۱۳ درصد و در انشعابات ۹۴ درصد پیشرفت داشته ایم که تا پایان سال به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

حسینی، تاکید کرد: امسال هدفگذاری جذب مشترک ما ۲۵ هزار مشترک جدید بود، اما تا کنون توانسته ایم ۲۶ هزار مشترک جذب کنیم.

وی با بیان اینکه از این به بعد گازرسانی به صنایع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و باید به واحد‌های صنعتی و تولیدی فاقد گاز، گازرسانی شود افزود: در بخش صنعتی در انشعابات ۱۲۸ درصد، در بخش شبکه ۹۸ درصد و در بخش اشتراک پذیری که میزان آن به تقاضای خود مشترکین برمی گردد، ۸۱ درصد پیشرفت داشته ایم.

حسینی، ضمن قدردانی و تقدیر از کارکنان واحد اجرای طرح‌ها گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری، ۸۳ درصد از بودجه اختصاصی شرکت گاز استان را توانستیم جذب کنیم که این مقدار در اسفند ماه به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هاشمی: سوارکاری یک صنعت مهم در ورزش است
  • مشخص شدن رقبای مبینا نعمت‌زاده در تکواندوی انتخابی المپیک
  • برخورداری ۲ هزار و ۲۵۳ روستا از نعمت گاز
  • تکواندو انتخابی المپیک؛ رقبای نعمت زاده مشخص شدند
  • تکواندو گزینشی المپیک| حریفان نعمت‌زاده مشخص شدند
  • رقبای نعمت‌زاده در رقابت‌های تکواندو انتخابی المپیک مشخص شدند
  • اگر اهل ذکر باشی ، به تو نعمت می دهم
  • بختیاری‌زاده: هیچ نگرانی بابت ادامه لیگ نداریم
  • افغانستان: فتنه داعش، زاده سازمان‌های اطلاعاتی خارجی است
  • فیلیپین، پیشنهادات دریایی چین را نپذیرفت