Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@14:13:08 GMT

نعمت‌زاده شغل جدید را نپذیرفت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۷۱۷۰

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با صدور حکمی محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صمت را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب کرده بود، اما محمد رضا نعمت‌زاده با انتشار نامه‌ای ضمن تشکر از رحمانی، این سمت را نپذیرفت.

در نامه نعمت‌زاده خطاب به رضا رحمانی وزیر صنعت آمده است: احتراما، ضمن تشکر از جنابعالی، به استحضار می‌رسد که دو هفته قبل دو نفر از مدیران وزارت نفت ضمن اعلام تمایل وزیر نفت مبنی بر پذیرش مسئولیت اینجانب در هیات مدیره IPMI به منظور حمایت هرچه بیشتر آن وزارت، با توجه به تعهدات و برنامه‌های کاری خود، ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر محترم نفت و وزارت نفت، از پذیرش چنین پیشنهادی عذرخواهی نمودم و چند روز پیش نیز یکی از اعضای محترم هیات مدیره IPMI  به همراه تعدادی از مدیران آن شرکت درخواست مشابهی را نمودند که مجددا با تشکر از پذیرش آن ، عذرخواهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال معلوم نیست، مراتب چگونه به استحضار جنابعالی رسیده که اقدام به صدور چنین حکمی فرموده‌اید،‌ لذا با کمال تواضع از پذیرش آن خودداری می‌گردد.

وی با نگارش نامه‌ای، ضمن عذرخواهی از وزیر صنعت برای عدم پذیرش این سمت، اظهار امیدواری کرد، فاز ۱۴ همانند دیگر فازهای پارس جنوبی به دست توانمند متخصصان و همت مدیران دلسوز کشور به ثمر برسد. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمدرضا نعمت زاده رضا رحمانی وزیر صنعت پارس جنوبی نفت وزارت نفت وزیر صنعت معدن و تجارت محمدرضا نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد

به گزارش جماران؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

طبق گزارش وبدا رسانه بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید نمایند. 

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • پیام تشکر کنعانی از نیروی دریایی پاکستان
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • شرط حذف کنکور؛ حل چالش اشتغال است
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی