Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم محمدی پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره کتاب‌خوانی فتح خرمشهر باهدف انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و بزرگ داشت حماسه فتح خرمشهر، در چهارمین دور خود در دو بخش نقاشی ویژه کودکان و بخش مسابقه کتاب‌خوانی ویژه بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

وی افزود: آغاز نام‌نویسی از امروز سوم خرداد آغاز می‌شود و مهلت ثبت‌نام تا ۲۵ خرداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کتابخانه‌های عمومی خرمشهر از معرفی کتاب «برایم از بهشت بگو» به‌عنوان منبع مسابقه کتاب‌خوانی خبر داد و گفت: کتاب «برایم از بهشت بگو» خاطرات رزمندگان خرمشهر که نوشته هادی زرا نژادیان است برای مسابقه انتخاب‌شده و تاریخ برگزاری آزمون کتبی نیز ۲۶ خردادماه تعیین‌شده است.

محمدی پارسا در ادامه به برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در خرمشهر اشاره کرد و گفت: تاکنون شهروندان خرمشهری استقبال خوبی از جشنواره کتاب‌خوانی رضوی داشته‌اند و راه‌اندازی گذر فرهنگی فیروزه در بلوار ساحلی خرمشهر نیز نقشی مهم در اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر داشته است.

وی به تشریح این جشنواره پرداخت و توضیح داد: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در بخش انفرادی و خانوادگی در حال اجراست و علاقه‌مندان به مشارکت می‌توانند به دو صورت الکترونیکی و مکتوب در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی خرمشهر در پایان یادآور شد جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از ۲۵ اردیبهشت آغاز و تا ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4625147

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی شهرستان خرمشهر کتابخانه های خوزستان سوم خرداد فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند