Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز افخمی کارگردان سینما و مجری سابق برنامه سینمایی «هفت» اجرای سلبریتی‌ها در برنامه‌های غیرتخصصی تلویزیون را عجیب و باعث خدشه‌دار شدن اعتبار آن‌ها توصیف کرد.

بهروز افخمی در گفتگو با مهر درباره حضور سلبریتی‌ها و هنرمندانی که در تلویزیون به اجرای برنامه‌های گفتگومحور و دیگر برنامه‌ها می‌پردازند، بیان کرد: حضور سلبریتی‌ها در برنامه‌های گفتگومحور اتفاق غریبی است، چون مجریان تلویزیون در کار خود حرفه‌ای و استخوان خردکرده هستند و طبیعتاً انتظار داریم همان‌ها یا شاگردانشان وارد کار اجرا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور خود در برنامه سینمایی «هفت» نیز عنوان کرد: من هم در ابتدا خود را برای اجرای «هفت» و حتی نقد سینما صالح نمی‌دانستم و فکر می‌کردم باسابقه‌ترهایی هستند که بخواهند برنامه را اجرا کنند، با این حال فکر کردم برنامه «هفت» کاری تخصصی است و نیاز به تسلط به معلومات سینمایی هم دارد اما عجیب است که در حوزه مسابقات و برنامه‌های سرگرمی یک بازیگر جای مجری را بگیرد و در واقع سلبریتی‌ها سابقه خود را به این ترتیب خراب کنند.

این کارگردان سینما با اشاره به ضربه‌ای که این اتفاق برای چهره‌ها خواهد داشت، گفت: حضور در برنامه‌های غیرتخصصی به اعتبار امثال بنیامین بهادری یا محمدرضا گلزار هم ضربه می‌زند و به صلاحشان نبود که در چنین جایگاهی شناخته شوند. زمانی که من می‌خواستم اجرای «هفت» را قبول کنم عده‌ای مخالف بودند و نصیحت می‌کردند که اجرا را قبول نکنم. اینها به من می‌گفتند با اجرای برنامه به عنوان مجری تثبیت خواهم شد و ممکن است به ضررم تمام شود و هویتم را خدشه‌دار کند.

وی در پایان توضیح داد: حرف دوستانم تا حدی درست هم بود و اگر من بیشتر به اعتبارم در نویسندگی و کارگردانی فکر می‌کردم احتمالاً قبول نمی‌کردم که مجری شوم. الان هم به نظرم غیر از اینکه تلویزیون باید به اعتبار خود فکر کند، افرادی که در زمینه دیگری هم شهرت و اعتبار دارند باید به این اعتبار فکر کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بهروز افخمی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امروز در شهرطوس جمعی از دختران آسیب دیده شنوایی سوم شعبان دو در مراسم بزرگداشت فردوسی که در کنار مزارش برگزار شد ترانه خوشه چین را با زبان اشاره اجرا کردند.

در حاشیه این مراسم نقالی یکی از داستان‌های شاهنامه توسط یکی از آسیب دیدگان شنوایی اجرا شد.

این مراسم با هدف تقویت هویت ملی و آشنایی ناشنوایان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم