Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ باقر پور رییس منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب بیان کرد: در ساعت ۱۰:۵۰ مورخ صبح امروز، با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان سقوط یکدستگاه خودرو به اعماق دره‌ای در روستای وردیج و واریش در اتوبان شهید خرازی قرار می‌گیرند و به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه تیم کارشناسی منطقه ۲۷  سریعا در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این حادثه در حوزه استحفاظی منطقه ۲۲ به وقوع پیوسته بود تیم‌های عملیاتی و کارشناسی این منطقه نیز در محل حاضر شده و بدنبال خودروی ساقط شده گشت زنی کردیم.

 رییس منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب گفت:پس از گشت زنی، متوجه شدیم سه کوه نورد بدون خودرو پس از رسیدن به ارتفاعات به اعماق دره سقوط کرده و به ته این دره افتاده اند و حال یکی از آن‌ها نیز به شدت وخیم است و دو کوهنورد دیگر نمی‌توانند دوست خود را نجات داده و به بالای دره بیاورند.

وی افزود: با توجه به اعلام همشهریان و خودرو‌های عبوری به آتش نشانی این همکاران نیز در محل حاضر شده و مشغول گشت زنی و پیدا کردن مصدونین بوده که همزمان بر سر این افراد رسیده و متوجه شدیم یکی از آن‌ها از ناحیه سر بشدت مصدوم است و از دو ناحیه بشدت خونریزی دارد.

 رییس منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب گفت: با توجه حساسیت و در خطر بودن جان این کوهنورد، و خونریزی شدید وی، بلافاصله توسط مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب با اورژانس هوایی و هلال احمر تماس حاصل شد و لوکیشن دقیق محل حادثه برای ایشان ارسال شد.

وی بیان کرد: با توجه به وجود کابل‌های فشار قوی و صعب العبور بودن منطقه و همچنین باقی ماندن مصدوم در ته دره، امداد رسانی به ایشان بسیار مشکل شده بود. اما با راهنمایی‌ها و اقداماتی که پلیس راهور فاتب در موقعیت انجام داده، هلی کوپتر هلال احمر توانست بلافاصله در محل و موقعیت حادثه حاضر و امدادگران زحمتکش، با استفاده از دستگاه وینچ اقدام به امداد رسانی و کمک به مصدوم نمودند و مصدوم اصلی حادثه را از ته دره بالا کشیده و به اولین مرکز امدادی انتقال دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه

محمد میرزایی مقدم روز سه شنبه اظهار کرد: به محض دریافت گزارشی مبنی بر گرفتاری یک شهروند در ارتفاعات مخملکوه مشرف بر خیابان ولیعصر (عج) خرم آباد یک تیم آتش نشانی از ایستگاه شماره ۲ سازمان به محل حادثه اعزام و به محل مورد نظرصعود کردند.

وی افزود: این شخص در محلی فوق العاده صعب العبور گرفتار شده بود که با تلاش ماموران امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ و فرمانده این ایستگاه نجات یافت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم آباد عنوان کرد: عملیات نجات به علت صعب العبور بودن مسیر دسترسی و همچنین موقعیت فرد گرفتار شده و بارش باران بیش از ۶ ساعت به طول انجامید و در صحت و سلامت به پایین کوه منتقل شد.

به گزارش ایرنا مخملکوه یک کوه زیبا و دیدنی در شمال‌شرقی شهر خرم‌آباد است.

این کوه، شکلی گنبدی‌مانند دارد. به‌دلیل آب‌وهوای خنک و دلپذیر، مناظر طبیعی زیبا و امکانات رفاهی مناسب، یکی از جا‌های دیدنی لرستان و مکانی مناسب برای تفریح و گردش به شمار می‌رود و از نظر گردشگری، اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان