Web Analytics Made Easy - Statcounter

نراتزوری در فکر متقاعد کردن هافبک 22 ساله متولد رم برای انتقال به تیم فصل آینده کونته است.

طرفداری- از قرارداد لورنتزو پلگرینی با رم 3 فصل دیگر باقی مانده است اما بند فسخ 30 میلیون یورویی موجود در قرارداد او باعث شده تیم های متعددی به دنبال جذب او باشند؛ دقیقا همین وضعیت در مورد کوستاس مانولاس نیز وجود دارد چراکه در قرارداد او نیز بند فسخ 36 میلیون یورویی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از FcInterNews؛ آسیلیو و ماروتا امیدوارند با متقاعد کردن لورنتزو پلگرینی بتوانند بند فسخ 30 میلیون یورویی او را فعال کنند. در صورت جلب رضایت پلگرینی، آ اس رم چاره ای جز موافقت با این انتقال ندارد. البته پلگرینی متولد رم و محصول باشگاه جالوروسی است بنابراین تمایل دارد به کار خود در پایتخت ایتالیا ادامه بدهد. بسیار محتمل است که او فصل آینده پس از فلورنتزی یکی از کاپیتان های رم باشد. جالوروسی امیدوار است با روی کار آمدن جانلوکا پتراکی به قرارداد چندین بازیکن خود از جمله لورنتزو پلگرینی رسیدگی کند با این حال اینتری های می خواهند شانس خود را امتحان و امکان جذب هافبک رم را ارزیابی کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره دو خرید زودهنگام این باشگاه برای فصل بعد صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و ثبت بیستمین قهرمانی نراتزوی در تاریخ این رقابت‌ها، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» درباره احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید بیشتر به ترکیب این تیم در حالی که پیوستن مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی به اینتر در تابستان پیش‌رو قطعی شده، گفت: ما پیش از این کارهایی انجام داده‌ایم و پنهان‌کاری دیگر فایده‌ای ندارد.

انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن غیر اروپایی

وی افزود: ما با دو بازیکن قدرتمند (اشاره به طارمی و زیلینسکی) قرارداد (پیش‌قرارداد) بسته‌ایم که آنها به گروه مهمی خواهند پیوست. ما نمی‌خواهیم ترکیب بزرگی ایجاد کنیم، چون راز کار ما این است که همه را درگیر کنیم و شما فقط می‌توانید این کار را با ایجاد تعادل مناسب و استفاده حداکثری از منابعی که در حال حاضر دارید، انجام دهید. شاید تا حدودی فعالیت‌های دیگری نیز در نقل‌وانتقالات داشته باشیم، البته این به بودجه‌ای که در اختیارمان قرار می‌گیرد نیز بستگی دارد. شاید ما اشتباه کردیم که خریدهای فصل بعد‌مان را خیلی زود لو دادیم اما ما این دو خرید را قطعی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد