Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ کرد: در مواردی که اسناد حمل دریافت ولیکن حواله وجه ارزی پس از تأمین آن میسر نگردیده باشد، پذیرش، بررسی، تحویل اسناد حمل واصله و صدور اعلامیه تأمین ارز، مشروط به انجام تسویه ریالی متقاضیان (واردکننده) با آن بانک، قبول تمامی مسئولیت‌هایمترتبه توسط متقاضی و اخذ تعهدنامه کتبی از متقاضی مبنی بر عدم هرگونه ادعای آتی در خصوص پرداخت وجه خارج از چارچوب حواله مذبور و مطالبه مبلغ مربوطه با رعایت سایر مقررات بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارتباط، بانک حق انتقال وجه به حساب غیر از حساب ذینفع (فروشنده) را نخواهد داشت. ضمناً ارائه پروانه گمرکی حاکی از ترخیص قطعی کالا به لحاظ کمی و کیفی مطابق با اسناد حمل و سایر مدارک مربوطه مورد تاکید بوده و در صورت رفع تعهد ارزی (ارائه پروانه گمرکی منطبق)، آزادسازی وثایق ذیربط بلامانع است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  احمد مجرد افزود: این طرح از ابتدای سال جاری و به منظور تسهیل در تردد مسافران عازم خارج از کشور در یکی از مرزهای منطقه ارومیه بطور کامل اجرایی شده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت ارایه خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: مسافران عزیزی که با خودروی سواری عازم کشور ترکیه هستند می توانند قبل از مراجعه به مرز بازرگان، بصورت الکترونیکی نسبت به اخذ حواله سوخت آنلاین تردد مرزی اقدام کنند.

 مجرد در خصوص فرایند این دستاورد الکترونیکی افزود: رانندگان عزیز می توانند با مراجعه به سامانه فروش مرزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به آدرس wwt16.niopdc.ir نسبت به وارد کردن مشخصات خوردوی سواری دارای پلاک ترانزیت اقدام و حواله سوخت خود را بصورت الکترونیکی پرداخت نموده و در زمان مراجعه به مرز به سهولت و بدون معطلی از مرز خارج شوند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق مرزی کشور بوده و کنترل فروش مرزی سوخت در ۴ مرز رازی، پلدشت، سرو و بازرگان تحت مدیریت منطقه ارومیه است.

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان
  • واردکنندگان خودرو تا ۹ فروردین برآورد ارزی را اعلام کنند
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • مکاتبه ضیغمی با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید