Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی تاتنهام عنوان کرد که اریکسن بازیکن مهمی برای تیمش است و تاتنهام به شدت خواهان تمدید قرارداد با اوست.

طرفداری - مائوریسیو پوچتینو امیدوار است که کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تاتنهام، در تابستان باشگاه را ترک نکند و قرارداد جدیدی را با اسپرز به امضا برساند. تنها یک سال دیگر از قرارداد هافبک دانمارکی تاتنهام باقی مانده است و گمانه زنی های زیادی در خصوص پیوستن او به رئال مادرید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Football.London، سرمربی آرژانتینی تاتنهام در فاصله هشت روز مانده به فینال لیگا قهرمانان اروپا در مقابل لیورپول، در گفت و گویی با El Chiringuito TV، در خصوص آینده هافبک خلاق تیمش صحبت کرد. او اظهار داشت:

ما امیدواریم که او قراردادش را تمدید کند. این چیزی است که تاتنهام می خواهد. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست و هنوز یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. خواهیم دید چه اتفاقی پیش خواهد آمد. 

چند ماه پیش گمانه زنی هایی در مورد حضور پوچتینو روی نیمکت رئال مادرید نیز وجود داشت، اما با بازگشت زیدان این قضیه فعلا منتفی شده است. با این حال، سرمربی آرژانتینی اسپرز در خصوص فصل سخت رئال مادرید، صحبت کرد. او اظهار داشت:

رئال مادرید بدون شک در چند سال اخیر بهترین تیم دنیا بوده است. شرایط یک تیم در تابستان، ممکن است باعث از بین رفتن تمرکز شود. با این حال، رئال مادرید تیمی با روحیه رقابتی است و هویتی که این باشگاه دارد، جهانیان را شگفت زده می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو