Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@11:44:45 GMT

هونس: شانس ما برای جذب سانه اندک است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۷۵۳۷

رئیس باشگاه بایرن مونیخ شانس جذب لروی سانه را کم می داند.

طرفداری - جذب لروی سانه به خبر اول باشگاه بایرن مونیخ در دو روز اخیر تبدیل شده و مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب این وینگر 23 ساله به کار گرفته اند. کارل هاینتس رومنیگه در مصاحبه ای علاقه باشگاهش به سانه را تایید کرد و اولی هونس هم در مصاحبه با اسکای ضمن تایید علاقه بایرن مونیخ به جذب این بازیکن گفت:

شانس ما برای جذب سانه بسیار اندک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 اسکای و بیلد مدعی شده اند بایرن مونیخ می خواهد برای سانه 80 میلیون یورو هزینه کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت

به گزارش ورزش سه، در تابستان 2023 وارد اشتوتگارت شد و از زمان ورودش تا کنون هرگز از گل زدن خسته نشده است. این بازیکن 28 ساله گینه‌ای که اصلی ترین رقیب هری کین در مسیر کسب عنوان آقای گلی بود، شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و به گل زدن در تمام بازی های امروز عادت پیدا کرده است.

او در تیم قبلی خود، 25 گل در 81 بازی به ثمر رسانده بود و او در این فصل 25 گل در 23 بازی بوندسلیگا به ثمر رسانده و تنها رقیب او در این آمار هری کین مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ است. گیراسی در موقعیت های حساسی که این باشگاه نیاز مبرم به گل داشته، به عنوان یک ناجی همراه با اونداف توانسته نتیجه را تغییر دهد و ثبت میانگین گلزنی 1.27 گل در هر 90 دقیقه هوش بالای او را در امر خطیر گلزنی نشان می‌دهد. این عدد هم البته در تمام اروپا بی‌سابقه است و تنها کسی که این میانگین را ثبت کرده هری کین است. 

او با زدن 25 گل در این فصل از رکورد بهترین گلزن یک فصل اشتوتگارت که در اختیار ماریو گومز مهاجم سال های نه چندان دور این تیم بود گذر کرد و توانست پس از اینکه گومز در فصل 2008/09، برای اشتوتگارت 24 گل به ثمر رسانده بود، این عدد را بار دیگر تغییر دهد. 

البته در این بین سرهو گیراسی یکی از نام‌های حاضر در لیست بایرن مونیخ برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است زیرا آن‌ها به دنبال پر کردن جای خالی اریک ماکسیم چوپوموتینگ هستند که قرار است در پایان این فصل از جمع باواریایی‌ها جدا شود. بیلد آلمان در این زمینه مدعی شده است که اشتوتگارت از علاقه بایرن مونیخ باخبر است وبه دنبال این است که این مهاجم را برای ثبت قراردادی جددی مجاب کند. در قرارداد فعلی او بند فسخی در قرارداد او گنجانده شده که طبق آن باشگاه‌های علاقه‌مند با پرداخت 20 میلیون یورو می‌توانند این بازیکن 27 ساله اهل گینه را جذب کنند ولی باز هم این گیراسی است که تصمیم خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت
  • مدیر بایرن: نویر و سانه حتما به بازی آرسنال می‌رسند
  • توخل: حداقلی بازی کردیم که با آرامش به آرسنال برسیم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - کلن ۰
  • گل توماس مولر به کلن (بایرن مونیخ 2-0 کلن)
  • گل دیدنی رافائل گریرو به کلن (بایرن مونیخ 1-0 کلن)
  • بایرن مونیخ - کلن؛ ترکیب رسمی