Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@14:36:24 GMT

سری جدید «محله گل و بلبل» ساخته نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۷۵۷۰

مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده سریال تلویزیونی « محله گل و بلبل » گفت: سری جدید «محله گل و بلبل» ۱۰۰ قسمت دارد که ۸۰ قسمت آن روزانه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش شده و ۲۰ قسمت دیگر نیز آماده پخش داریم که در روز‌های آینده روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

وی ادامه داد: قصه اصلی فصل سوم «محله گل و بلبل» در مورد ملکه سایه‌ها و ماجرا‌های حواشی آن بود که در قسمت‌های پایانی داستان، نتیجه گیری و تعیین و تکلیف شخصیت‌ها صورت می‌گیرد، در طول این ۲۰ قسمت یک سری بازیگران جدید به همراه اتفاقاتی جدید وارد «محله گل و بلبل» می‌شوند که قطعا برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاجان‌زاده تصریح کرد: تمام تلاشمان را کردیم تا «محله گل و بلبل» در قسمت‌های پایانی با کیفیت و تنوع بالا در و اوج به پایان برسد و با افت مواجه نشود تا مخاطبان نیز از ما رضایت داشته باشند.

تهیه کنند سریال «محله گل و بلبل» افزود: فعلا تصمیمی برای ساخت سری جدید «محله گل و بلبل» به هیچ عنوان نداریم و بعید هم می‌دانم که اصلا بخواهیم چنین تصمیمی بگیریم.

وی درباره بازخورد‌هایی که از مخاطبان این مجموعه گرفته شده است بیان کرد: خدا را شکر تا این لحظه بازخورد‌هایی که از مخاطبان «محله گل و بلبل» گرفتیم عالی بوده است به ویژه در فصل سوم استقبال بیشتری را شاهد بودیم.

آقاجان‌زاده درباره اینکه آیا در حوزه ساخت فیلم‌های سینمای کودک و نوجوان این روز‌ها موفق عمل می‌شود یا خیر اظهار کرد: نه متاسفانه عملکرددرستی در خصوص ساخت و پرداخت به موضوع کودکو نوجوان در سینما وجود ندارد بلکه ضعف‌های زیادی وجود دارد.

تهیه کنند سریال «محله گل و بلبل» تصریح کرد: مشکل بودجه در ساخت فیلم و یا برنامه‌های تلویزیونی کودک و نوجوان یکی از دلایل اصلی نبود پیشرفت در ساخت آثار در این ژانر است و مسئولین فرهنگی فقط می‌گویند که از کار کودک و نوجوان حمایت می‌کنند، اما به مرحله عمل که می‌رسد هیچ حمایتی نکرده و برنامه‌ای برای بهبود این ژانر از عرصه تصویر ندارند.

آقاجان‌زاده خاطرنشان کرد: نسل امروز کودک با نسل‌های گذشته از هر نظر تفاوت دارد و هر گونه برنامه و یا فیلمی در حوزه کودک و نوجوان نمی‌تواند این قشر باهوش را راضی نگاه دارد، من معتقدم باید گروهی از حرفه‌ای‌های قدیمی و گروهی از نواندیشان جدید در حوزه فیلم و سریال کودک و نوجوان را جمع کرد تا بتوان کاری باب سلیقه کودک و نوجوان امروز تهیه کرد تا دوباره بتوانیم در زمینه برنامه سازی و سینمای کودک و نوجوان موفق عمل کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محله گل و بلبل رسانه ملی بودجه بودجه رسانه ملی کودک و نوجوان محله گل و بلبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی

ملی‌پوش نوجوان تنیس روی میز کشورمان همچنان در رده بندی جهانی عنوان نخست را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ هفته سیزدهم خود را منتشر کرد و بنیامین فرجی ملی‌پوش نابغه‌ پینگ‌پنگ ایران همچنان صدرنشین رده سنی نوجوانان جهان در رده سنی زیر ۱۵ سال قرار گرفت.

در این رنکینگ بنیامین فرجی با ۳۴۴۵ امتیاز همچنان بالاتر از ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن و چین رتبه نخست جدول رده سنی زیر ۱۵ سال و نوجوانان جهان را در اختیار دارد.

کد خبر 739365

دیگر خبرها

  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • خاطراتی از «بلبل» شدن فردوس کاویانی و چند ماجرای دیگر
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه تایید شد
  • پانزدهمین روز از زندگی با آیه‌ها
  • رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب
  • تلاوت فوق العاده نوجوان پاکستانی در برنامه محفل + فیلم