Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره شمالی روز جمعه اعلام کرد که مذاکرات هسته‎ای با آمریکا تا زمانی‎که دولت ترامپ از درخواست‎های یکجانبه برای خلع سلاح دست برندارد، از سر گرفته نخواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در اظهاراتی نارضایتی خود را از خواسته‎های دولت آمریکا ابراز داشت و گفت که آمریکا با درخواست‎های یکجانبه و غیرقابل قبول مسبب برهم خوردن نشست ترامپ و کیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام وزارت خارجه کره شمالی تاکید کرده که آمریکا قادر نخواهد بود که این کشور را تحریک کند.

وی در بخش دیگری دیگری می‎گوید که تا زمانی‎که واشنگتن شیوه جدیدی را در پیش نگیرد گفت‎وگویی انجام نخواهد شد.

پیش از این پیونگ یانگ اعلام کرده بود که نمی‎خواهد مایک پمپئو ، وزیر خارجه آمریکا در گفت‎وگوهای هسته‎ای شرکت داشته باشد.

پیونگ یانگ خواستار حضور فردی در گفت‎وگوهای هسته‎ای شده بود که از پختگی بهتری برخوردار باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مذاکرات هسته ای با آمریکا دولت ترامپ کره شمالی مایک پمپئو کره شمالی آمریکا مذاکرات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور