Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام عهدیه طهماسبی در گفتگو با برنا اظهار داشت :سازمان‌های مردم نهاد با غیرانتفاعی و غیرسیاسی بودنشان صدای مردم هستند و به دنبال این هستیم که مردم این نهادها را شناخته و کسانی که می خواهند شهر بهتری با آسیب‌های کمتر داشته باشند، با سمن‌ها همکاری کنند تا بتوانند جامعه هدف آنها را پوشش بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام  گفت: در استان بیش از۴۶۶ سازمان مردم نهاد وجود دارد که مجوز فعالیتشان را از چهار مرجع استانداری و فرانداری ها، بهزیستی، نیروی انتظامی و ورزش و جوانان دریافت کرده اند.

 او افزود ازاین تعداد ۸۰مورد باموضوع فعالیت خیریه توسط نیروی انتظامی صادرشده، ۶۴مورد باموضوع فعالیت اجتماعی فرهنگی وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی توسط بهزیستی، ۲۶۴سمن استانداری فرمانداری با موضوع فعالیتهای اجتماعی فرهنگی وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی ومحیط زیست ،خیریه، میراث فرهنگی وگردشگری، نجوم،علمی وآموزشی وبهداشتی،هنری......،ورزش وجوانان ۵۸موردمجوز صادره باموضوعات اجتماعی فرهنگی،توسعه ورزش همگانی، زیست محیطی، فناوری اطلاعات، حجاب و عفاف، هنری، ادبی،امورخیریه،علمی وپژوهشی صادر گردیده و فعالیت دارند.

 او افزود : سازمان‌های مردم نهاد نیاز به توجه و حمایت معنوی دارند و این نهادها در دولت تدبیر و امید به عنوان نظام پنهان ارتقاء سلامت جامعه مورد حمایت بودند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام  گفت: معتقدیم توسعه اجتماعی برای تامین نیازهای سلامت انسان و بالابردن سطح زندگی همه است و دولت به تنهایی قادر به پاسخگویی به همه نیازها نیست .

اودر پایان گفت؛خوشبختانه سازمانهای مردم نهاد استان بسیار پویا وفعال هستند و هرجا که مردم ورود کردند نتیجه کارمثبت مثبت بوده  و مصداق واقعی آن ورود سازمان های مردم نهاد به بحث آسیبهای اجتماعی وتاثیرات موفق آن در جامعه می باشد.

 

  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی جامعه دولت زیست محیطی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان