Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،همزمان با نزدیک شدن به معرفی و کوچ به نسل جدید کنسول‌های بازی‌های رایانه‌ای بسیاری از منتقدان و کارشناسان این سوال به ذهنشان خطور کرده است که شرکت سونی چگونه قصد دارد کاربرانش را دعوت به خرید کنسول PS5 کند. جک تارتون مدیر فروش کنسول PS4 در مصاحبه‌ای با Venture Beat اعلام کرد؛ شرکت سونی قصد دارد همان تدابیری را که برای کنسول PS4 دیده بود، را برای کنسول PS5 نیز اجرایی کند چرا که او فکر می‌کند این کنسول نیز به خوبی کسول نسل قبلی شرکت سونی ساخته شده است و در آن کمترین عیب و نقصی وجود خواهد داشت و به همین علت می‌تواند به سرعت در دل کاربران جا خوش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه اعلام کرد؛ مشخصات اعلام شده از کنسول جدید سونی بسیار خیره کننده است و در حال حاضر برترین کنسول دنیا به شمار می‌رود. از طرفی این مدیر ارشد سونی به شرکت مایکروسافت نیز طعنه‌ای زد و گفت : مایکروسافت برای پیشرفتش در این حوزه باید پول بیشتری خرج کند تا بتواند حداقل سرویس Stadia خود را که در حال حاضر یکی از ضعف‌های بزرگ این شرکت به حساب می‌آید را ارتقا بخشد و در حال حاضر رقابت با شرکت Nintendo برای شرکت سونی قابل توجه‌تر از شرکت مایکروسافت است.

جک تارتون گفت : در صورتی که مایکروسافت بتواند به طور جدی و دقیق روی پروژه Stadia کار کند می‌تواند روی وضعیت فعلی بازی‌های رایانه‌ای تاثیر به سزایی بگذازد و دنیای بازی‌های رایانه‌ای را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: عنوان PUBG برای کاربران زیر ۱۸ سال محدودیت ایجاد کرد 

در آینده‌ای نه چندان دور باید شاهد معرفی نسل بعدی کنسول‌ها باشیم که در مراسم E3 2019 قرار است شرکت مایکروسافت از اولین کنسول نسل بعدی پرده برداری کند و باید تا آن زمان صبر کرد.

انتهای پیام/

احتمال دارد کنسول جدید سونی طرفداران بیشتری نسبت به کنسول فعلی این شرکت داشته باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا شکاری وینگر سپاهان در بازی‌های اخیر روی فرم خوبی قرار دارد و در بازی با ذوب آهن نمایش خوبی ارائه کرد و نفوذهای تاثیرگذاری داشت.

شکاری در سه هفته اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده اما هر زمان که در ترکیب حضور داشته روند هجومی خوبی پیش گرفته و سمت چپ این تیم را در فاز هجومی فعال کرده است.

در این مسابقه شکاری در نیمه دوم نفوذهای خوبی انجام داد اما در ارسال پاس‌های آخر تمرکز کافی را نداشت، شاید اگر سپاهانی ها شانس بیشتری برای قهرمانی داشتند و با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کردند او یکی از مهره های تاثیرگذار در مسیر قهرمانی این تیم بود و می‌توانست در کنار دیگر بازیکنان هجومی این تیم تاثیرگذارتر باشد.

شکاری در نیم فصل دوم لیگ برتر فرصت‌های بیشتری برای حضور در زمین پیدا کرده و دو گل هم برای این تیم به ثمر رسانده، او با ادامه روند خوب خود در ادامه فصل می‌تواند به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل شود که در تک مسابقات جام حذفی نقش کلیدی داشته باشد.

سپاهان با حضور رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده در سمت راست حملات خوبی شکل می‌دهد و با توجه به نفوذهای کمتر زکی‌پور از سمت چپ او مسئولیت بیشتری برای خلق موقعیت از جناحین دارد و به خوبی در این پست ایفای نقش می‌کند.

دیگر خبرها

  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند