Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال ستاره بلژیکی به مادرید شدنی است اما مذاکرات طولانی و پیچیده ای تا توافق نهایی میان دو باشگاه در راه است.

طرفداری- درحالیکه اکثر منابع انتقال ادن هازارد به رئال مادرید را نهایی می دانند، به نظر می رسد مدتی است مذاکرات میان دو باشگاه چلسی و رئال مادرید متوقف شده و حداقل تا پس از فینال لیگ اروپا و اتمام فصل برای چلسی، تحولی در رابطه با آینده هازارد نمی توان متصور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مت لاو؛ از قرارداد ادن هازارد با چلسی فقط یک فصل دیگر باقی مانده است؛ او تمایلی به تمدید قراردادش نشان نداده و خواهان انتقال به مادرید است؛ بنابراین چلسی می تواند این بازیکن را یک فصل دیگر نگه دارد اما در نهایت هازارد به طور آزاد در پایان قراردادش می تواند راهی رئال مادرید شود. فعلا خبر تازه ای از مذاکرات میان دو باشگاه نیست و همه چیز به بعد از فینال لیگ اروپا موکول شده است. البته در دور جدید مذاکرات نیز نمی توان دستیابی به یک توافق سریع و آسان را انتظار داشت. چلسی ارزش ستاره بلژیکی اش را حدود 150 میلیون یورو (130 میلیون پوند) درحالیکه رئال مادرید در اولین اقدام رسمی برای جذب هازارد در ماه مارس، پیشنهادی 100 میلیون یورویی (88 میلیون پوندی) ارائه کرده است و به نظر می رسد این باشگاه تمایلی به پرداخت بیش از این مبلغ ندارد.

با توجه به محرومیت چلسی از فعالیت در فصل نقل و انتقالات و همچنین مصدومیت سنگین کالوم هادسون اودوی، شرایط انتقال هازارد به رئال مادرید پیچیده شده است. در هر صورت خواسته هازارد مشخص است و او می خواهد فوتبالش را در مادرید دنبال کند اما رئال مادرید و این بازیکن باید به دنبال راه حلی برای جلب رضایت چلسی باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)

رودریگو گل اول دیدار را به ثمر رساند.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد