Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ از همکاری پلیس راهور با دو مسیریاب بلد و نشان خبر داد و گفت:همکاری پلیس راهور با این دو مسیریاب ایرانی می‌تواند در پیش بینی ترافیک شهری و تسهیل در عبور ومرور رانندگان قدمی موثر برداریم.

سرهنگ محمدرازقی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:دو مسیریاب نشان وبلد از مسیریاب‌های داخلی و تولید جوان‌های کشورمان است که امسال با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گرفته است حمایت از این جوانان را سرلوحه کار خود قراردادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادام افزود:همکاری پلیس راهورتهران با این دو مسیریاب می‌تواند در شناسایی نقاط حادثه خیز و همچنین استفاده از اطلاعات ترافیکی که دران‌ها درج می‌شود استفاده بهینه کرد. بدون شک این دو مسیریاب از آنجایی که داخلی هستند می‌تواند مزایای زیادی نسبت به نمونه‌های خارجی داشته باشند و برای سفر‌های درون شهری بسیار دقیق‌تر عمل کنند.

رازقی گفت:گام اول همکاری در جهت درج اطلاعت شهری است، ما به عنوان پلیس راهور و به عنوان اولین یگانی که در صحنه تصادفات حضور پیدا می‌کند می‌توانیم در نقشه مسیریاب تصادف را درج کنیم تا رانندگان از مسیر‌های دیگر ستفاده کنند.

وی اضافه کرد:با توجه به نقاط حادثه خیزی که روی نقشه این مسیریاب‌ها درج می‌شود، همچنین شناسایی گلوگاه‌های ترافیکی، پیک ترافیک شهری را شناسایی کرده و درنهایت می‌توانیم یک پیش بینی ترافیک در دوره‌های مشخص یم هفته‌ای و یا یک ماهه به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک پلیس شهری راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

به گزارش مهر، سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی افزايش سقف جرايم رانندگي به 200هزارتومان

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • ورود پژوهشگران ایرانی به «باستان شناسی جنایی» برای نخستین بار
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳