Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@20:19:43 GMT

دعا سلاح مومن است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۸۰۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، امام جمعه شهرستان خوانسار؛ حجه الاسلام والمسلمین خواجه کریمی استاد اخلاق کلاس های ماه مبارک رمضان ناحیه خوانسار در جمع پایوران این ناحیه در خصوص اهمیت دعا و شرح دعای افتتاح گفت: اهمیت دعا به اندازه ای است که در آیات و روایات ما به آن اشاره شده است.به طور مثال آیه آخر سوره فرقان که اهمیت دعا را بیان میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ایشان گفت:دعا سلاح مومن است و برای این است که انسان در شبانه روز وقتی را برای سخن گفتن با خداوند متعال قرار دهد و دعا برای این است که انسان عبادت های خود را تتمیم و کامل کند،مثلا دعا هایی که برای تعقیبات نمازها وارد شده به این خاطر است که ما نمازهای ناقص خود را با آن کامل کنیم.

ایشان با توجه به حدیثی که در کتاب اقبال سید بن طاووس منقول است در ادامه افزود: دعای افتتاح مربوط به یکی از نواب خاص امام زمان یعنی محمد بن عثمان است که به احتمال خیلی زیاد این دعا از خود امام زمان(عج) توسط ایشان دریافت شده است واین دعا یک دعای عبادی،سیاسی و حکومتی می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نارگانی گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان باید دارای مجوز باشند و قطعا با مدارس فاقد مجوز برخورد خواهد شد.

وی افزود: این مساله از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و مدارس فاقد مجوز و یا مدارسی که قصد فعالیت دارند، از الان برای اخذ مجوز اقدام کنند.

نارگانی بیان داشت: اهمیت گسترش این مدارس و نقش و جایگاه آن برای توسعه علمی و عملی فوتبال هرچند برکسی پوشیده نیست، ولی یکی از مطالبات مهم و همیشگی و طبیعی مردم و خانواده‌هاست که باید تمام امور در چارچوب مقررات و تحت نظارت عالیه صورت گیرد تا از بروز تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • اهمیت ایمنی در حمل و نقل
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود