Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@22:36:56 GMT

آغاز کار کانال مالی اینستکس 2 ماه دیگر

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۸۴۰۷

آغاز کار کانال مالی اینستکس 2 ماه دیگر

كريستينا رادي، سفير اسلووني در ايران، احتمال مي‌دهد تا دو ماه ديگر  كانال مالي اینستکس كار خود را آغاز كند.   سفیر اسلوونی در ایران در گفت‌وگو با «شرق» گفت: «فعلا اينستكس اصلا فعال نيست. احتمالا تا دو ماه ديگر آغاز به كار خواهد كرد. اولين معاملات مالي كه صورت مي‌گيرد، در زمينه دارو و كالاهاي اساسي براي ايران و به صورت بالعكس براي ديگر كشورهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کشورهاي اروپايي بعد از خروج يك‌جانبه آمريكا از برجام، تلاش كردند با تعريف‌كردن يك كانال مالي به نام اينستكس، زمينه مبادلات تجاري را در زمينه غذا و دارو بين ايران و اتحاديه اروپا فراهم كنند.   كشور اسلووني هم كه چندي است تعاملات تجاري خود با ايران را توسعه داده، قصد دارد از اين كانال مالي براي تعاملات خود استفاده كند. 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینستکس تحریمهای نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امسال در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات دانش آموزان به صورت نهایی است، تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش تدابیر و تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات نهایی در سراسر استان اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه کیفیت بخشی جلسات متعددی با دانش آموزان و اولیای دانش آموزان و هم با همکاران فرهنگی ما برگزار شده است، افزود: اطلاع رسانی لازم به خانواده‌ها در زمینه کیفیت و کمیت امتحانات نهایی در سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال همچنین کتاب راه نهایی شامل پننج سال سوالات امتحانات نهایی از سوی آموزش و پرورش جمع آوری و تدوین شده و به تعداد ۱۱ هزار جلد در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفته است.

وزیری با بیان اینکه در زمینه تجهیزات امکانات و زیرساخت‌ها نیز اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان صورت گرفته تا شاهد برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی باشیم، گفت: ۵۰ حوزه امتحانی میزبان دانش آموزان برای این امتحانات خواهند بود.

وی با بیان اینکه تلاش شده بهترین امکانات و شرایط برای دانش آموزان فراهم کنیم زیرا آزمون‌ها در خرداد ماه برگزار خواهد شد و نیاز به امکانات سرمایشی و تهویه وجود دارد، افزود: شورای آموزش و پرورش استان دستور تهیه کمبودهای حوزه‌های امتحانی نهایی دانش آموزان را صادر کرده تا این آزمون‌ها به بهترین نحو برگزار شود.

کد خبر 6088305

دیگر خبرها

  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز ۶۰ میلیون تومان / فیلم
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)